B

babyfoal

Nu gnäller jag igen :p

Jag undrar bara, om ni också blir sjukt andfådda av minsta lilla?

Är i vecka 17+4 (18) och det är inte klokt vad jag blir andfådd om jag gör för mycket på en gång. Som när jag mockar eller sätter hö, eller plockar i huset, går och handlar och bär kassarna till bilen etc.

Känner mig som om jag vore hundra år! :eek:

Sv: Andfådd!

Det blir värre. ;)

Periodvis var, och är, jag fruktansvärt "pustig". Ibland kan man tom springa en bit utan att det känns annorlunda, andra gånger känns det som att man håller på och avlida bara genom att gå från soffan till toaletten. :)

Det blir värre. ;)

Periodvis var, och är, jag fruktansvärt "pustig". Ibland kan man tom springa en bit utan att det känns annorlunda, andra gånger känns det som att man håller på och avlida bara genom att gå från soffan till toaletten. :)

heheh vilken vecka är du i?
Det är inte klokt emellanåt, om jag tex går ut i köket samtidigt som jag pratar i telefon, låter jag som jag sprungit från Skåne till Kiruna och stackaren i telefonen hör inte ett smack av vad jag försöker säga :p

Jag blev det också. Och svettig. Stod ändå på en lugn position på jobbet på slutet och jag var helt slut innan rasterna och jag svettades så det t.om. rann ner längst med benen :rofl:

Haha, men jag var nog minst lika pustig i vecka 18!
Ändå säger alla att jag verkar vara så himla rörlig och... Yeah, right. ;) :d

Andfådd är nog bara förnamnet... Stånkar som ett ånglok när jag går till och från jobbet :P

Är i vecka 36

Här är en till som flåsar på ganska bra. När jag gått upp till lägenheten två våningar upp måste jag nästan stanna och pusta lite innan jag stoppar in nyckeln i nyckelhålet, annars kan jag inte pricka hålet. :D

Är i v 24 nu, skyller det hela på järnbristen. ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 994
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 660
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 311
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar