Anders börjar bli stor... *bilder*

gul_zebra

Trådstartare
anders1.jpg

Observera att luckan tillhör en Laura Super och mina händer är inga minihänder om man säger så :angel:

anders31.jpg

anders41.jpg

Och han är inte bara stor, han har en go pussmage som man absolut inte får pussa på också! :D

Sv: Anders börjar bli stor... *bilder*

aaw, vilken cooling :D
hur mycket väger han? =) och hur mycket väger en "normal" råtta ungefär? ^^ måste vara ganska stor skillnad väl?

Sv: Anders börjar bli stor... *bilder*

Ingen aning, har inte vägt på ett tag... Får göra det imorrn, nu är han för pigg för att sitta still :D "Normala" beror lite på, honor brukar ofta ligga på 3-400 gram, hanar på 5-700 gram, och så finns det ju både större och mindre förstås.

R8n: Vadå börjar bli, han har varit underbart söt hela tiden ju! :p:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 986
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 507
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar