Anders börjar bli stor... *bilder*

gul_zebra

Trådstartare
anders1.jpg

Observera att luckan tillhör en Laura Super och mina händer är inga minihänder om man säger så :angel:

anders31.jpg

anders41.jpg

Och han är inte bara stor, han har en go pussmage som man absolut inte får pussa på också! :D

Sv: Anders börjar bli stor... *bilder*

aaw, vilken cooling :D
hur mycket väger han? =) och hur mycket väger en "normal" råtta ungefär? ^^ måste vara ganska stor skillnad väl?

Sv: Anders börjar bli stor... *bilder*

Ingen aning, har inte vägt på ett tag... Får göra det imorrn, nu är han för pigg för att sitta still :D "Normala" beror lite på, honor brukar ofta ligga på 3-400 gram, hanar på 5-700 gram, och så finns det ju både större och mindre förstås.

R8n: Vadå börjar bli, han har varit underbart söt hela tiden ju! :p:D

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 515
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 486
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 139
Senast: mars
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar
  • Shettistråden del II
Tillbaka