Analsäckarna

Shettisar

Trådstartare
Om en hanhund drar rumpan ofta varje dag i backen är det tecken på stopp i säckarna eller han "tömmer" dom?? :confused: :angel:

Sv: Analsäckarna

så ska de inte göra. kan du inte tömma själv så åk in till vet som kan visa hur man gör.

Sv: Analsäckarna

En del hundar lyckas tömma den själva genom att göra så, men jag skulle nog kolla upp det med en veterinär om jag var du. Det kan vara inflammerat och behöver både tömmas och spolas (spolas kan inte göra hemma då det är för smärtsamt).

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 790
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?