C
Cujsan
Sv: amstaff/pitbull = era erfarenheter tack!
Ja det är en renrasig am pitbullterrier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast h*n har ju lite rätt i det hon säger faktiskt.
Jag skulle dock aldrig dra det så långt och säga att en kamphund kampar för att den tycker att det är kul ..
En kamphund kampar (slåss) inte genom aggressivitet, kampen är positiv och kamphunden får ( hur ska jag skriva så ingen missförstår ) en "kick" av att kampa ..
Lite halvkasst ex men ungefär som en draghund som får dra eller en BC som får valla..
nej, inte du och inte heller alla personer i tråden. Men ett fåtal andra "pajkastar" sönder min tråd ...
eftersom du inte ens vet vilken ras sin bekanta har så är den nog inte så renrasig som den är.
jag har en otroligt jobbig känsla över att du snackar så mycket skit om saker du inte ha nån aning om. både om kanmhundar och trävhästar..håll dig till dina bokmärken så gör du ingen skada nån stans. ingen lyssnar på dig iafl som du skämmer ut dig. det jag sett inne på trav från dig räcker för att veta hur inkompetent du är i de flesta frågor.. så sluta snacka skit om denna ras då du inte ahr nått som helst kött på benen.
![]()
Du kommer inte ihåg namnet på rasen? Då var det inte en amstaff eller pitbull iaf. Det är nämligan oftast dom som går under order "kamphund".
Annars kan jag tala varmt för "min" ras..
Nämligen en Ministridsgris:
![]()
![]()
och dessutom så skulle man kunna kalla en golden som är tränad till hundfight för kamphund.
Annars kan jag tala varmt för "min" ras..
Nämligen en Ministridsgris:
![]()
![]()
Vad är det för ras, så supersöt