Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu frågade jag ju inte dig
Jag har läst tråden och et varför du fastnat för just den hunden![]()
långa promenader eftersom dom har väldigt mkt energi och när ja leker med han så låter jag han aldrig vinna.
Själv låter jag gärna min hund vinna när jag belönar henne. Jag vill att hon ska bli glad av att bli belönad.
men allvarligt??
jag gjorde en snabb jämförelse om hur två hundar behandlats - en som är behandlad med respekt, uppfostrad, ej slagen och är trygg i sin mattes närvaro. den andra är knäckt och misshandlad - då älskar man inte sin hund.. ska jag göra utförligare beskriviningar?? ta upp träningsmetoder, måltider, antal borstningar bla bla bla,,
du fattar nog vad jag menar när jag ställer två jämförelser mot varann på de sättet. men det känns jäkligt onödigt att dra upp rspektive hunds hela livshistoria för att nån ska förstå så då är det väl lätt att bara säga älskad och slagen - de har nog helt olika innebörder.
för jag tycker att älskar man sin hund så slår man den ej, och slår man sin hund så älskar men den inte..
sen finns det självklart osäkra hundar i botten - men jag tror inte att en hund blir de va sig själv. en hund föds inte osäker på männikor. den föds för att vara oss tillags. så om en hund e osäker så anser jag den vara dåligt behandlad i nått led.
Snälla snälla du! Läs på innan du kommer med dina påståenden!
Du gör alla med sk. kamphundar en otjänst när du skriver som du gör!
tror du på fullaste allvar att pitbullen slåss med sndra hundar för att den tycker att det är kul!!???!
Jag hoppas att alla som läser dina inlägg förstår hur missvisande dom är. Läs på!!!!!!