M
Magneten
Sv: amma-efterlysningar via SMS-kedjor
Nog har det formulerats om alltid..
Nog har det formulerats om alltid..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, och hur rätt eller fel det än är så anmäls inte alla potentiella ammor till Ammajouren. Det finns till och med folk därute som inte har internet, tro det eller ej!
Är det någon ide att prova med ett sto som fortfarande går och diar sin
7 mån gamla fölis och inte är avvand?
Vad som är bättre eller sämre vet man sällan förrän efteråt.
Jag är chockad!
Än en gång har jag blivit besviken på Bukefalos som forum!
Vad är Bukefalos då? NI/VI är Bukefalos.
Bukefalos är inte en egen fristående part. Det är vi medlemmar som GÖR Bukefalos. Vi som medlemmar formar innehållet och tonen.
Är det så här "vi" hästmänniskor är?
Icke toleranta
Besserwissrar
snobbar
elaka
"skyll dig själv om du inte fattar på en gång mentalitet"
osv. ???
Varför stöttar vi inte?
Varför kan inte seriösa och förlåtande diskussioner föras?
Jag vill inte vara med om det här längre.
Hoppas att man kan få bli totalt borttagen från detta forum.
Jag vill inte ha bilder här :-(
Jag vill inte längre veta vad som diskuteras här :-(
Jag vill inte ens kallas hästmänniska om de är så här andra tror att vi är.... USCH!!!!
)
Jag är övertygad om att väldigt många stoägare resonerar på det sättet!Det finns en viktig anledning att se till att fölen är med på amma-jourens hemsida.
--------
De gånger jag haft en tillgänglig amma lägger jag INTE ut henne på jouren, dels för att vissa sitter där och frossar i vilka som förlorat ett föl, dels för att jag inte vill ha samtal från oseriösa.
Men jag kollar hela tiden upp de föl som finns där, och skulle jag hitta nåt jag tror är lämpligt, kontaktar jag fölägaren.
Tråden startades nog för att det florerade sms om just detta moderslösa föl,inte var det om "ammor" enbart i början. Och vi som känner fölägaren valde att gå ut och dementera ryktet om att det var falskt,alltså finns detta föl i verkligheten.
Du har uppenbarligen inte läst hela tråden!
Det här är SANT!!!
JAG startade efterlysningen!
Varför svara i en tråd när man inte har all bakgrundsfakta??
Fy vad trött jag blir :-(