Amatör-SM

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare PÄMMI
  • Startdatum Startdatum
P

PÄMMI

Nån som kvalat, vet nåt om tidsschemat, banketten på kvällen el bara kan ge mig nr/mail el liknande t amatör förbundet?

Sv: Amatör-SM

Pappa var med i kvalet men blev slagen på målfoto med en halv nos om ens de. Hästen gick jätte bra men jag tyckte han förtjänade att vinna..

Lustigt, min sambo vann m en nos! Kan det varit på Axevalla?:bump:

nej de var de inte, var färjestad eller.. tror jag, han tävlar så mkt, kan inte hålla reda på allt ;)

Senast ändrad:

*Gotlandsrusset* skrev:
nej de var de inte, var färjestad eller.. tror jag, han tävlar så mkt, kan inte hålla reda på allt ;)

Uttagningen till SM får man väl bara starta i på sin hemmabana eller region eller vad det nu är som gäller?

Hästen var inte våran men den heter Kongo Zet. Är du säker att det inte var på Ax då, 2:an på Färjestad kördes av en tjej. Heter din pappa möjligtvis Kennet?:cool:

Kompisens farsa gick till finalen för tredje eller fjärde gången i år.
Han och hustrun (resp. är medbjudna) har iaf berättat att det brukar vara väldigt trivsamma och trevliga arrangemang runtomkring själva travloppen. Var går finalen?

Var inte kvalet till amatör SM han var med i, var ett vanligt amatörlopp, Fått allt om bakfoten...sorry:)

Senast ändrad:

Ok!! Tack för lite info. Då kanske man som anhörig får vara m på ett hörn.:bump:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 454
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 544
Senast: Sel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 263
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar