Asså - en av de klassiska kvinnofällorna. Supervanligt!Japp ska kolla upp advokat. Lite rädd för kostnaderna bara...
Jag är numera på krigstigen och är fullt inställd på att om det är krig han vill ha är det krig han ska få.
Ja vi bor fortfarande ihop. Han köpte inte grejerna i mitt namn men dom finns på gården ja. Jag står bara med på lånet. Det är en hjullastare och en sportbil. Hjullastaren skulle vi äga ihop men han har hotat med "att det finns inga bevis för det"och "det finns inga bevis för vad pengarna gått till, dom kan gått till dina hästar". Och sportbilens del av lånet skulle lösas när han sålde lite andra grejer. Behöver jag säga att pengarna han fick för dom andra grejerna aldrig användes till att betala av på lånet med? Finns dock en del överföringar som jag tror kan bevisa vart pengarna verkligen gått. Och sen har alla dragningar på lånet gjorts från hans konto. Inte från vårat gemensamma servicekonto. Jag har ändå stått för halva kostnaden på lånet men det finns inga bevis för då vi "bytte" mot mat. Dvs jag stod för matinköp, han för lånebetalningen av det lånet.
Hu, jag hoppas att det går att bevisa på något vis, men jag är tyvärr tveksam