Alltså...

YorkWann

Trådstartare
HUR mycket kan en 6,5kg uhnd få i sig...??

//Yorkis, vars terrier idag käkat upp 1styck frukost limpa(som var lika stor som henne själv) två märgben, modell större (stora hundens ben) den dagliga ransonen mat, samt tre köttbullar.

Sv: Alltså...

Eller hur, och jag kan för mitt liv inte begripa hur hon fått tag i limpan?? Hon måste ha gått på två ben en bit :crazy:

Vetemjöl omvandlas i hundens mage till etanol lärde jag mig för några år sedan. Det innebär att hunden blir full om den äter vetebröd av större mängd. Bara ett tips!

Rastypiskt? :angel::cool:

Kamomilla, vars terrier skulle tömma matskålen (stooor) för att inte nyinflyttade Jämten skulle få något.

Vetemjöl omvandlas i hundens mage till etanol lärde jag mig för några år sedan. Det innebär att hunden blir full om den äter vetebröd av större mängd. Bara ett tips!

Hmm..
Camaro åt upp en skogaholmslimpa senast i förra veckan men jag märkte aldrig att hon betedde sig konstigt?

Det var en grov limpa med annat mjöl, men det kanske inte spelar så stor roll? :crazy:

kl

Damen mår för övrigt bra, dock väldigt jämntjock, och mycket lik en limpa..

Mycket enkelt att föreställa sig den scenen :rofl: Turbo låter hälsa att han är mycket besviken över att han inte fick vara med och dela på bytet :(

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 870
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 869
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 847
Senast: fixi
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 516
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka