Allt om Tumbleweed Challenge - Sammanslagen tråd

alazzi

Trådstartare
Är det några här på forumet som kommer?

Vi har planerat nu så att vi ska dit på fredagen. Först skrek min man att det bara var halterklasser den dagen, men jag såg ju att det även blir en del ridklasser den dagen. Som döms av min svenska favoritdomare :) Åtminstone all-breeds.

Någon som har koll på vilka utländska ekipage som ska komma?

Sv: Tumbleweed challenge

Jag ska dit... Min son fyller 1år på tisdagen den veckan och tävlingarna börjar ju på onsdagen så det blir nog kalas på greva eftersom hans mormor ska vara dommar biträde fre-sön. (hon bor i gottröra (arlanda) och vi i skåne så vi brukar träffas på tävlingarna under sommaren blir halva vägen var att åka!)

har inte bestämt än om jag tar med häst eller inte. väntar till efter perstorp 23-24aprill med att bestämma mig.

Eeee..vad heter mormor ifråga? Inte omöjligt att jag känner henne... ;)

/Carina :eek:

När och var är detta?

//kristel, lovligt ignorant och nyfiken :o

Ja har bytt användar namn... (fd westernway)
pm ar dig om vem hon är! ;)

Vi åker och tävlar med den ena av våra hästar. Har inte riktigt koll på vilka dagar vi ska iväg :cool:

Jag ska tävla på fredagen :D Tror det är all breeds trail då. Sen ska Emma tävla min gamling i reining på fredagen också. Vi kommer edan på tisdag kväll och ska tävla torsdag, fredag och lördag.

Jag och några kompisar ska fara, fast vi åker inte först på lördag morgon...Ska bli så skoj, hoppas det är många säljare där! :bump:

Okej ska vi försöka samla ihop lite namn då på vilka som ska åka:
Alazzi
Simpe
Cassina
Ammi
Elinsjobergh

Finns det någon som har köpt Bukekepsen? Jag har ingen sån, missade den tråden när det var aktuellt. Funderar på att skaffa en keps i vilket fall med Alazzis namn på.

Hmpf.....vill men har inte ett rött öre.... :cry: :mad:
Ingen odrägligt rik människa som kan skänka mig några tusen....eller så... :angel:

/Carina :eek:

ändrade planer.. ;-) Jag tävlar fredag, lördag och ev söndag. kommer åka dit onsdag eller torsdag hästen kommer torsdag.

*lånar tråd*

Ok, alla insatta.....

Jag vill åka ner och tävla, men jag fattar inte riktigt vilka dagar alla allbreeds-klasser är. Nån smartare som kan hjälpa mig?? Jag vet inte vad alla förkortningar betyder, så det var ett virrvarr för mig att läsa på hemsidan :o

Visst är det väl så att man inte behöver vara jätte duktig för átt vara med på denna tävling?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412
Hundavel & Ras Funderingar efter en annan tråd… Men! Vi var nästan helt inne på labrador som nästa hund, hade så gärna velat ha med golden på listan...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 379
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 328
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 511
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka