DarkInNight
Trådstartare
En graviditetsmonitor och vadarstövlar kommer strax att lämna huset. Alltså tradera levererar när övriga säljkanaler inte gör det !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En graviditetsmonitor och vadarstövlar kommer strax att lämna huset. Alltså tradera levererar när övriga säljkanaler inte gör det !
Jag försöker hålla ångan uppe i rensningen, jag har precis startat ett sparmål i mobilbanken (Swedbank) på 10.000 kr och så sätter jag över pengarna för varje liten pryl jag sålt. Jag har dock inte kommit så långt, ca 450 kr, men det roliga är att det visas hur många procent man har kvar till sitt mål. Inspirerande!
Skulle vara kul om jag fick ihop tio tusen kronor genom att sälja rensningssaker/småsaker som man annars inte tänker på har ett större värde. Vi får se hur det går
Haha, ja jo det är sant!Intressant mix av varor...
Jag försöker hålla ångan uppe i rensningen, jag har precis startat ett sparmål i mobilbanken (Swedbank) på 10.000 kr och så sätter jag över pengarna för varje liten pryl jag sålt. Jag har dock inte kommit så långt, ca 450 kr, men det roliga är att det visas hur många procent man har kvar till sitt mål. Inspirerande!
Skulle vara kul om jag fick ihop tio tusen kronor genom att sälja rensningssaker/småsaker som man annars inte tänker på har ett större värde. Vi får se hur det går
Vilket bra tips!! Det stjäl jagJag försöker hålla ångan uppe i rensningen, jag har precis startat ett sparmål i mobilbanken (Swedbank) på 10.000 kr och så sätter jag över pengarna för varje liten pryl jag sålt. Jag har dock inte kommit så långt, ca 450 kr, men det roliga är att det visas hur många procent man har kvar till sitt mål. Inspirerande!
Ja! Och så skriver du här i tråden så vi andra får inspirationVilket bra tips!! Det stjäl jag
Så klart (säger hon stöddigt)Ja! Och så skriver du här i tråden så vi andra får inspiration
Vad har du fyndat?Så klart (säger hon stöddigt)
Idag har jag dessvärre fyndat på loppis... det är fel håll det
Så klart (säger hon stöddigt)
Idag har jag dessvärre fyndat på loppis... det är fel håll det
Förtjänst är en godkänd anledning att få shoppa lite tycker jagJag har varit på loppis i Östersund jag... men två av sakerna kan jag sälja vidare med hygglig förtjänst
En helt felfri stor byrå (som jag varit på jakt efter!), ett par nya! ridbyxor, en ny! T-shirt, en helt felfri gratängform och en finfin tupperwere spagettiburk - till sammanlagda priset av 300 kr...Vad har du fyndat?
Hur stort skafferi har du?Jag försöker rensa i skafferiet. Har gått från 6 påsar havregryn till 2. Från 4 påsar mjöl till 1. Från 4 frp florsocker till 2. Nu går vi på pastan, börjar med 10 frp
Sen borde jag börja kolla teerna (14 sorter) men det är ett senare kapitel
Hur stort skafferi har du?