DarkInNight
Trådstartare
Mitt tiotusenkronors utmaning går sakta, 630:-, 6% av tiotusen. Har en bit kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt tiotusenkronors utmaning går sakta, 630:-, 6% av tiotusen. Har en bit kvar
Har också satt igång ett sådant sparande och älskar den funktionen att man kan se hur långt man kommit i sitt sparandeJag försöker hålla ångan uppe i rensningen, jag har precis startat ett sparmål i mobilbanken (Swedbank) på 10.000 kr och så sätter jag över pengarna för varje liten pryl jag sålt. Jag har dock inte kommit så långt, ca 450 kr, men det roliga är att det visas hur många procent man har kvar till sitt mål. Inspirerande!
Skulle vara kul om jag fick ihop tio tusen kronor genom att sälja rensningssaker/småsaker som man annars inte tänker på har ett större värde. Vi får se hur det går
Det är inspirerande att se hur säljsumman ökar även med små summorEn bok såld! Härligt!
Fast jag har inte råd att sätta in på sparkonto just nu, allt hamnar i utgiftshögen direkt..
Tänkte skriva ner hur mycket jag sålt för och flytta över pengar när ekonomin är stabil igen.
Jo om skorna är i bra skick så brukar det gå att sälja. Jag har sålt några på tradera, men man får ju inga jättesummor för dom oftast.Inte fått sålt körschabraket och benskydden ännu. Vill egentligen inte sälja, så jag la ett lite högre pris. Får se om jag får sålt ändå
Funderar på om jag har något mer att sälja. Eller ja, det har jag, men vet inte om jag ens får sålt det. Köper folk oanvända pumps i andrahand? Var säljer man kläder och skor smidigast?
Jag är ju lite sån att jag hellre slänger än att behöva packa, väga, skriva ut fraktsedel... så jag tänker inte sälja något för 20-30:-, det känns verkligen inte värt det. Då slänger jag hellreJo om skorna är i bra skick så brukar det gå att sälja. Jag har sålt några på tradera, men man får ju inga jättesummor för dom oftast.
kl
Jag håller på att lägga ut kläder på Tradera. Hoppas få det sålt för jag är pank den här månaden
Jag är ju lite sån att jag hellre slänger än att behöva packa, väga, skriva ut fraktsedel... så jag tänker inte sälja något för 20-30:-, det känns verkligen inte värt det. Då slänger jag hellre
Jag är släng-tokigÄr det grejor som är i mycket gott skick som jag inte orkar lägga ut tar jag dem till den lokala loppisen. Visst, då får inte jag något men jag hatar verkligen att slänga grejor som går att använda.
Jag är släng-tokig
"släng" det i en klädinsamlingstunna då?Jag är släng-tokig