Ja, jag tänkte också se utmaningarna som inspiration I den där om papper måste jag ha missat att det gällde en hög men annars rätt bra avgränsat. Stort plus att varje utmaning beskrivs på ca 1 min! Jättebra med korta projekt då man kan då välja att fortsätta om man har ork eller nöja sig med att ha klarat utmaningen (/har en plan hur man ska om något t.ex behövs införskaffas).
Trodde mig inte behöva några lådor senast jag var på IKEA men nu inser jag att det var nog fel. Hehe. Mina regnbyxor som jag brukar lägga på hatthyllan i hallen skulle nog passa bättre i en låda. Äger inte en enda skovårdsprodukt men insåg att om jag hade så hade det för mig varit solklart att förvara i städskåpet woho något som har en plats
Trodde mig inte behöva några lådor senast jag var på IKEA men nu inser jag att det var nog fel. Hehe. Mina regnbyxor som jag brukar lägga på hatthyllan i hallen skulle nog passa bättre i en låda. Äger inte en enda skovårdsprodukt men insåg att om jag hade så hade det för mig varit solklart att förvara i städskåpet woho något som har en plats