Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Minett: Förmodligen men där går min gräns oavsett hur mycket pengar det skulle ge!
Vad skönt med terapistunden @Scata - det känns ju annars som en klassiker, det dåliga samvetet över att göra sig av med något som man har fått.
Förra helgen fick jag äntligen med mig två kassar textilåtervinning. Vi tog med dem till Kappahl och fick två presentcheckar à 50 kr. Snart har vi en påse till och då har vi plötsligt 150 kr i rabatt på en overall vi har tänkt köpa.
I övrigt har inte mycket hänt. Vi har köpt plastbackar åt dotterns leksaker i dag, så vi får kanske något bättre ordning på dem snart.
Kan man kombinera kupongerna när man handlar, eller är det en kupong 50 kr MAX per köp för minst 300 kr? Jag har varit inne på deras hemsida men tycker att det är lite oklart. Det står i alla fall att man inte kan kombinera med andra rabatter o nersatta priser.Förra helgen fick jag äntligen med mig två kassar textilåtervinning. Vi tog med dem till Kappahl och fick två presentcheckar à 50 kr. Snart har vi en påse till och då har vi plötsligt 150 kr i rabatt på en overall vi har tänkt köpa.
När man röjt ett ställe kan det bli snabbt fyllt igen... Missia hoppade upp på bänken efter att jag hade tagit bort allt som låg på och runt omkring den (så man kunde se den ):
Hur går det för alla, ni som kör utmaningarna och resten? Eller ni som tänkte köra utmaningarna men har svårt att få något alls gjort. 3 dagar med hallutmaningar btw