Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg mejlet nyss men vet inte riktigt vad jag ska rensa bort som stör mig Kanske jag får ta något ur förrådet imorgon? Förrådet i allmänhet gör ju mig galen
Nu har första uppgiften i utmaningen kommit! " Rensa bort en sak eller två som du irriterar dig på". Det ska säkert gå att ordna
På lördag 3/9 finns det visst möjlighet att vara säljare på en loppis i Göteborg gratis med möjlighet att hyra bord för 50 kr och lite andra små billiga val.
Gamlestadsgalej 2016 - Loppis.
Vilka är på?
Närmare info här: https://simplesignup.se/event/79750-gamlestadsgalej-2016-loppis
Kort varsel men fundera kan man ju, får se vad det blir
Jag har bara sett mailen och inte gjort något... kan någon komma hem till mig och sparka igång mig tack
Så peppra mig med era bästa argument, så jag inte halkar efter redan från början
Så är det för mig också, har svårt för att komma igång...Jag har bara sett mailen och inte gjort något... kan någon komma hem till mig och sparka igång mig tack
Så peppra mig med era bästa argument, så jag inte halkar efter redan från början
Så är det för mig också, har svårt för att komma igång...
Skulle du inte kunna utnyttja ev restid/ lunchen på jobbet/ när du handlar etc till att bara FUNDERA UT vad du skulle kunna göra dig av med. Svep med blicken över din bostad i tanken. Står det inte något på bänken, på golvet, i garderoben eller i garaget som du alltid retar upp dig på? Har du ingen onödig maskin/ pryl i det där stökskåpet i köket? Och så när du kommer hem sent ikväll går du bara raka vägen fram till de utvalda prylarna och rensar bort dem.
Bra tips! Egentligen vet jag precis vad som stör mig mest... pappershögeni trappan! Men jag har inte energi till att sortera in alla papper på rätt ställe, så den ligger kvar. Och växer lite nu och då... ibland förökar den sig och blir två eller tre Just nu är det två högar...
Det jag skulle kunna göra är att bläddra igenom båda högarna, slänga det som uppenbart inte ska vara kvar och sedan åtminstone flytta resten av eländet till övervåningen. Att jag inte gjort det tidigare beror på att jag vet att om den kommer utan synhåll kommer jag aldrig sortera in den... men till slut kanske jag är redo att röja även övervåningen (undrar vem jag försöker lura )
Det tog mig nästan exakt 11 minuter att rensa bort högarna i trappan
Resthögen som fick flytta upp till skrivbordet var inte så stor... och jag har definitivt lagt mer än 11 minuter på att störa mig på högarna tidigare Undrar om jag lärde mig något på det här???
Jag tror värdet på trosor är klart överskattat. Verkar väldigt krångligt om man vill vara anonym säljare och jag misstänker marknaden är mättad på anonyma trosor, har bestämt för mig att jag läst någonstans att det är lättare att sälja när kunden vet vem han köper av istället för en random person och vem vill ha sånna bekanta?
och vem vill ha sånna bekanta?