Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Scata Automatloppis tror jag det kallas.
Har hört att det är helt okej enligt nåra stycken.
Kanske ska se om det finns här i stan med?
Det där med fota, få tummen ur och sätta fart.
Men har börjat lite här hemma, en auktion på tradera just nu alltid något
Jag har fått sälja ett par saker till från mina senaste Fb-annonser. Dessutom gick jag in i några av de säljgrupper jag är med i och skrev "köpes" i sökrutan, hittade en person som sökte en sådan kandarstång som jag hade liggande så vips fick jag sälja den också! Har gjort liknande sökningar tidigare och flera gånger hittat köpare till sådant jag har liggande!
Jag hade för mig att du bodde i Umeå?Låter ju SUPERSMART! Har googlat men tyvärr verkar det inte finnas någon sådan loppis här omkring...
Jag hade för mig att du bodde i Umeå?
Det finns ett "båsloppis-ställe" på Mariedal.
Jag hade kvar en påse med 1 kronor som visade sig vara intressant ur silversynpunkt.Har varit iväg till en som köper upp silver/guld/sedlar/klockor mm.
Hittade en hel del när jag tömde mina föräldrars hus och det hamnade då i en skåp hos mig.
Visserligen (något förvånande) så var han inte alls intresserad av kopparmynten men resterande drog i alla fall ihop till ca 1100 kr.
Om man får tex 9 kr för en gammal 5krona så är ju inte det helt fel..
Och det blev plats i skåpet!
Ooouppps, jag råkade visst göra det misstagetTitta dock inte runt bland andra hyllor
Ooouppps, jag råkade visst göra det misstaget
Men det var "bara" 4 temuggar som följde med hem från en annan hylla...
Nu är min hylla på plats och jag hade uppskattat hur mycket som fick plats ganska bra, tog bara med ett överkast hem igen. Jag kan nog pilla in fler prydnadssaker och smågrejjor, men det får ju inte bli för plottrigt heller - svårt att avgöra
Nu har första uppgiften i utmaningen kommit! " Rensa bort en sak eller två som du irriterar dig på". Det ska säkert gå att ordnaBra tips! Jag har anmält mig till hennes 30-dagarsutmaning som börjar 1 september, där man ska få ett nytt 15-minutersuppdrag på temat "rensa i röran" att utföra per dag. Även om jag inte lyckas följa alla uppdragen så borde det ju bli någon skillnad i alla fall - och regelbunden input som förhoppningsvis håller inspirationen uppe!