Tidningssamlare? Det samlar iaf jag recept i som jag river ur, samt stoppar ner Buffé tidningen om jag inte hinner läsa den på en gång. Kanske några olika Tidningssamlare för varje del? Typ en mat, en trädgård, en häst och en övrigt eller nått sånt. Och när samlaren är full tar man tiden att gå igenom och slänger det som inte är aktuellt om man inte hinner göra det innan.
Ja, något sådant system, uppdelat på olika kategorier borde kunna funka! Just Buffé måste nog få en egen tidsskriftssamlare för jag hittar så jättemycket recept jag vill spara i den! Gjorde en utrensning av alla gamla Buffé för 1-2 år sedan och letade då upp de intressanta recepten i ICA:s app och sparade dem där istället. Men har insett att det aldrig blir av att jag går in där och letar efter inspiration så det dröjde inte länge innan papperstidningarna åter började samlas på hög... Enskilda utrivna recept kunde jag ju annars dela upp i sådant som jag vill testa och sådant som jag testat och vill laga igen. Men en Buffétidning brukar ju snabbt bli en kombination av dessa två kategorier...!