OkiPussel säljer bra på Vinted också, om de inte går på marketplace.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OkiPussel säljer bra på Vinted också, om de inte går på marketplace.
Vi behöver LegoHittade en kartong i kattvinden som hör till en dinosaurieleksak, inbillar mig att saker med kvarvarande kartong är mer attraktivt. Den åkte ut på vinted, så förhoppningsvis blir jag både av med kartong och leksak.
Har även sparat lego-kartonger, men legot är tyvärr i en enda rörabarnen leker inte längre med det så egentligen borde jag ... nej det får vänta.
Ja, DalarnaVi behöver Legomen du bor en bit från Sthlm?
Mellan 80-120 gissar jag, beroende på hur eftertraktat motiv det är. Jag tycker pussel legat stadigt på ca 100 kr st som begagnat länge nu.OkiHar du koll på vad för priser Jan van Haasteren och Wasgij ligger på för priser numera? Jag har lagt ut dem för 100kr/st för det brukade de kosta när jag hjälpte mamma att köpa dem, men det är rätt längesedan nu
Då låter jag dem ligga för 100kr ett tag då och hoppas på att någon nappar!Mellan 80-120 gissar jag, beroende på hur eftertraktat motiv det är. Jag tycker pussel legat stadigt på ca 100 kr st som begagnat länge nu.
Jag har ett par rosa boots som är så stora att jag får ha både sula och raggsockor för att de ska sittaGrymt snygga men typ en halv storlek för stora (fick dem att funka för festen genom att fylla ut med bomullspads i tårna).
Paketet skulle komma tillbaka, stod still, plötsligt swooooshade det till i Polen och verkar nu uthämtat sen en vecka?! Köparen svarar inte trots att denne tom varit villig att köpa igen, mina enda val är att Spåra eller Markera som mottagen så har nu fått gå in i en konversation med vad jag antar är delvis AI-kundtjänstTyvärr får jag tillbaka den där EarlyBird-affären då den inte verkar kunna levereras till henne i polen![]()
Bra jobbat!Ikväll har jag rensat en del, bland annat en hög med papper där jag hittade material från mitt masterarbete. Som jag skrev 2017… Jag har tidigare rensat ut en del av det men det har funnits nån sentimental grej kvar antar jag (det var en väldigt rolig termin). Men idag tittade jag på det och kände inte alls att jag behövde något av det. Själva uppsatsen kan jag ju läsa om jag vill, den kommer alltid finnas kvar.