Alltså den här kvällen, det har bara rasslat in en massa vintedpling. Närapå 400 kr i väntande pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle du kunna tänka dig att ha muggarna ståendes framme som prydnad? Om inte så släng säger jag. Saker är till för att användas på något sätt, ska de bara ligga i en låda i ett förråd fyller de ingen funktion.Har sorterat några bananlådor och sorterat ut lite porslin jag inte ska ha kvar tänkte jag. Tänkte även göra av med mina retroäggkoppar, men insåg att det är spricka i flera. Sådan som inte syns och inte märks om man inte drar isär plasten, men ändå, så de får behållas, går inte att sälja och vill inte kasta något som rent faktiskt fungerar alldeles utmärkt.
Visa bifogad fil 150237
Har röda, gula, bruna, orangea och vita. (snodd bild, sorry) De är perfekta till ägg, så många som är skitstorlek ju!
Har en fundering kring muggar. Har några med dobermann på, en med rottweiler och en med boxer, sådana jag köpt på marknader. Har haft dem i 25 år men använder dem inte, rätt små, och tunna, inte så goda att dricka ur egentligen. Handtaget på ena är ditlimmat igen. Vad ska man göra med dem egentligen? Är det ens något att spara på för att det är känslor bakom? Vad tjänar de till att ligga i förrådet i en låda och inte ses? Jag har ställt dem i högen med "bort" och sedan tagit tillbaka till "behåll" och ångrat mig igen några gånger. Råd? Vissa saker hamnar i "behåll" och sedan sorteras de ut senare.... Men jag antar det är livet.
Jag hade kastat muggarna. Är dom inte goda att dricka ur så är det ju ingen mening att spara dom tycker jag. Men jag är inte så sentimental heller jag har till exempel lite kläder från min gammelmormor, och ett par jackor ska jag försöka sälja för det är inget jag använder och modellerna är fel för mig, medan klänningarna sparar jag, en använder jag ofta, de andra är tyvärr lite för små men det är färger/modeller jag gillar så de får vara kvar.Har sorterat några bananlådor och sorterat ut lite porslin jag inte ska ha kvar tänkte jag. Tänkte även göra av med mina retroäggkoppar, men insåg att det är spricka i flera. Sådan som inte syns och inte märks om man inte drar isär plasten, men ändå, så de får behållas, går inte att sälja och vill inte kasta något som rent faktiskt fungerar alldeles utmärkt.
Visa bifogad fil 150237
Har röda, gula, bruna, orangea och vita. (snodd bild, sorry) De är perfekta till ägg, så många som är skitstorlek ju!
Har en fundering kring muggar. Har några med dobermann på, en med rottweiler och en med boxer, sådana jag köpt på marknader. Har haft dem i 25 år men använder dem inte, rätt små, och tunna, inte så goda att dricka ur egentligen. Handtaget på ena är ditlimmat igen. Vad ska man göra med dem egentligen? Är det ens något att spara på för att det är känslor bakom? Vad tjänar de till att ligga i förrådet i en låda och inte ses? Jag har ställt dem i högen med "bort" och sedan tagit tillbaka till "behåll" och ångrat mig igen några gånger. Råd? Vissa saker hamnar i "behåll" och sedan sorteras de ut senare.... Men jag antar det är livet.
Jag planterar ibland små växter i gamla muggar, tycker det blir gulligt och jag slipper slänga muggar jag egentligen gillar men inte dricker ur av olika anledningar.Har sorterat några bananlådor och sorterat ut lite porslin jag inte ska ha kvar tänkte jag. Tänkte även göra av med mina retroäggkoppar, men insåg att det är spricka i flera. Sådan som inte syns och inte märks om man inte drar isär plasten, men ändå, så de får behållas, går inte att sälja och vill inte kasta något som rent faktiskt fungerar alldeles utmärkt.
Visa bifogad fil 150237