Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen supersvårt ibland.Hur sjutton vet jag vad saker är värda?
Har en gammal kökslampa, märke Belid, som jag inte hittar när jag googlar.
Försökt med Google lens också och hittar ingenting..
Jag och min syster ska tömma min pappas snickeriverkstad för att jag ska bygga en lägenhet där... Vi vet ju inte ens vad det är för saker, så jag funderar på något liknande. Det borde finnas någon lösning där någon kommer och ger ett bud och bara tar med sig saker. Säkert skulle det ge mer pengar att sälja allt för sig, men det kommer ta mig flera år...Det är verkligen supersvårt ibland.
Vissa saker har jag tänkt fråga något auktionshus om hjälp med.
Blev lite less på mig själv och sorterade bort fler borstar, en penna och flera burkar.Minirensning, 13 sminkborstar fick lämna.
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att göra sig av med saker i allmänhet. Jag sparar på helt orimliga saker! Hudvård jag absolut inte använder, till exempel...Blev lite less på mig själv och sorterade bort fler borstar, en penna och flera burkar.
Mer luft i skåpet men borde köra igenom en vända till, noggrannare.
Älskar ju när det är luftigt och inte tetris-fullt, att det ska vara så svårt att ha det så..
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att göra sig av med saker i allmänhet. Jag sparar på helt orimliga saker! Hudvård jag absolut inte använder, till exempel...
Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att göra sig av med saker i allmänhet. Jag sparar på helt orimliga saker! Hudvård jag absolut inte använder, till exempel...
Har fått en del småhugg genom åren att det inte är roligt att ge mina barn leksaker och kläder eftersom jag gör mig av med det...Ja jag vet inte...
För min del tror jag uppväxten spelat roll. Allt skulle sparas, varenda teckning och klädesplagg. Fatta hur mycket grejer det blir, saker som tar upp plats år efter år efter år..
Så jag har fått lära mig själv hur man rensar, och försöker lära mina ungar att rensa så att de slipper göra som jag.
Men så trist med såna hugg! Rensa på med gott samvete säger jagHar fått en del småhugg genom åren att det inte är roligt att ge mina barn leksaker och kläder eftersom jag gör mig av med det...
Men jag vägrar behöva bygga förråd bara för att få plats med leksaker barnen inte ens gillar eller kläder de vuxit ur.
Så jag rensar på. Sminkborste för sminkborste, leksak för leksak.
Åh vad drygtFick meddelande på Facebook om en vara. Blev glad, men...
Visa bifogad fil 150802
Ja, hade ju hoppats på en snabb affär.Åh vad drygt
Man googlar. De flesta nya Belid-lampor ligger mellan 1500-2000:- online.Hur sjutton vet jag vad saker är värda?
Har en gammal kökslampa, märke Belid, som jag inte hittar när jag googlar.
Försökt med Google lens också och hittar ingenting..
Det hjälper ju inte när jag inte hittar min modell. Den är från femtiotalet. Nypris känns inte relevant.Man googlar. De flesta nya Belid-lampor ligger mellan 1500-2000:- online.
https://www.belid.com/sv/produkter
Maila dem och fråga.Det hjälper ju inte när jag inte hittar min modell. Den är från femtiotalet. Nypris känns inte relevant.