Jag har gjort det men de svarar inteMaila dem och fråga.
La ut den för 300. Antar att antingen blir någon glad eller så får jag den inte såld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort det men de svarar inteMaila dem och fråga.
Det är lite både och just nu. Pengarna är inte allt men det vore ju trevligt att få det grejerna är värda.Eller testa typ en femhundring @sthu om det är rensa som är viktigt och inte pris.
Ändrade mig men du hann visst citeraDet är lite både och just nu. Pengarna är inte allt men det vore ju trevligt att få det grejerna är värda.
Ja, den är ju bara värd det någon vill betala tänker jag. Men om liknande lampor säljs för en tusenlapp vill jag ju gärna ha det jag medÄndrade mig men du hann visst citera
"Värde" tycker jag är så himla flytande. Trehundra låter bra.
Är jag osäker på värde brukar jag lägga upp saken på Tradera med ett utgångspris jag kan tänka mig. Är artikeln värd pengar kommer folk att buda, annars inte. Så tänker jag. Men 300:- är väl helt rimligt ändå för någonting du inte använder.Jag har gjort det men de svarar inte
La ut den för 300. Antar att antingen blir någon glad eller så får jag den inte såld.
Jag vill inte lägga den på Tradera till en början pga frakten. Har liksom ingenting att skicka den i. Och dessutom ska man ha tur att någon tittar in och letar efter precis det just då. Så är det väl alltid med annonser, men just auktioner som är uppe en så begränsad tid kräver lite tur också.Är jag osäker på värde brukar jag lägga upp saken på Tradera med ett utgångspris jag kan tänka mig. Är artikeln värd pengar kommer folk att buda, annars inte. Så tänker jag. Men 300:- är väl helt rimligt ändå för någonting du inte använder.
Ligger den på tradera kommer du troligtvis få ett rimligt pris för vad den är värd. Det är sällan grejer folk vill ha faktiskt går för underpris, alla har järnkoll nu för tiden på värdefulla saker sedan loppis typ blev trendigt. Tiderna för att fynda fint rörstrand och liknande för en spottstyver är i princip förbi. Tradera är ju dessutom en auktionssida så det är inte som att någon kan gå in och bara köpa den.Jag vill inte lägga den på Tradera till en början pga frakten. Har liksom ingenting att skicka den i. Och dessutom ska man ha tur att någon tittar in och letar efter precis det just då. Så är det väl alltid med annonser, men just auktioner som är uppe en så begränsad tid kräver lite tur också.
Känns ju bara dumt att kränga den billigt om jag kunde fått mer, så tänker jag. Hade pengarna varit oviktiga hade jag inte sålt alls, utan skänkt till secondhand.
Jag vet hur Tradera funkarLigger den på tradera kommer du troligtvis få ett rimligt pris för vad den är värd. Det är sällan grejer folk vill ha faktiskt går för underpris, alla har järnkoll nu för tiden på värdefulla saker sedan loppis typ blev trendigt. Tiderna för att fynda fint rörstrand och liknande för en spottstyver är i princip förbi. Tradera är ju dessutom en auktionssida så det är inte som att någon kan gå in och bara köpa den.
Hur sjutton bär ni er åt för att få saker sålda på Vinted?
Har tur tror jag.. och den varierar. Sålt för 1400:- under ett år så inga fantasisummor.Hur sjutton bär ni er åt för att få saker sålda på Vinted?
Lade ut en top på chansning igår, eftersom det fanns tråddrag trodde jag att den skulle vara ointressant och riskera bli osåld, men den blev såld inatt efter snabba 30 favoritmarkeringar.Men ibland blir jag inte klok på vad som fungerar att sälja, vissa saker som jag tror ska vara lättsålda blir osålda, och saker jag tror ska vara svårsålda säljs direkt.
Och jag har billiga grejer med typ 50 favoriter som fortfarande är osålda... Så verkligen svårt att förutse!Lade ut en top på chansning igår, fanns tråddrag vilket jag skrev om, men den blev såld inatt efter snabba 30 favoritmarkeringar.