Heja dig @DarkInNight !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen, riktigt skönt att ha lite översyn på vad vi har därinne. Vi hade också bara stuvat in...@DarkInNight att komma in är ju ett stort steg framåt! Jag borde göra samma sak här, har bara stuvat in allting huller om buller..
Fick ut en jacka på annons idag. Ska lägga ut amningskudde och babynest också.
Du vet att man till och med kan sälja legokartonger utan lego i? O mman inte har legot kvar alltså. till och med det går att sälja till samlare.Hittade en kartong i kattvinden som hör till en dinosaurieleksak, inbillar mig att saker med kvarvarande kartong är mer attraktivt. Den åkte ut på vinted, så förhoppningsvis blir jag både av med kartong och leksak.
Har även sparat lego-kartonger, men legot är tyvärr i en enda röra barnen leker inte längre med det så egentligen borde jag ... nej det får vänta.
Hade inte en aningDu vet att man till och med kan sälja legokartonger utan lego i? O mman inte har legot kvar alltså. till och med det går att sälja till samlare.
Gamla beskrivningar också.Hade inte en aning
Så de kan också säljas separat ?Gamla beskrivningar också.
Det finns inga gränser för vad samlarnördar betalar för.
/Med vänlig hälsning, Samlarnörd
Panlampa?Nya tag! Det hade helt klart varit lättare om jag haft vettigt ljuse. Nu får jag flytta ett lysrör från rum till rum
Visa bifogad fil 149473
Jag har ingen. Men jag tar verkstaden först och så får jag flytta lysröret så jag kan ta resten sedan. Jag tror att det blir mer kaos om jag ska ta överallt samtidigtPanlampa?
Pussel säljer bra på Vinted också, om de inte går på marketplace.Yay En hel jäkla Ikeakasse med pussel plus flera till som jag har lovat att sälja åt mamma och glömt bort
Visa bifogad fil 149453