Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt att returnera innan avisering.
Jag har sålt med Sellpy. De var ganska kinkiga med skicket upplevde jag i vad de valde att sälja. Ofta hinner de sänka priset några gånger innan plaggen blir sålda.Vad tror ni, vågar man sälja med Sellpy? Har två märkesjackor (Barbour och Joules) jag skulle vilja få sålt. De var alldeles för små båda två
Ett enklare liv på Instagram.Vill verkligen rensa idag, men energinivån är inte på topp och skulle behöva lite motivation.
Har ni tips på någon rensare på sociala medier?
Tack!Ett enklare liv på Instagram.
Hon skrev ett inlägg där det t.ex stod om att rensa gamla pizzeriamenyer, så jag började med det och sen flöt det på och plötsligt blev fyra skafferihyllor blev rensade på gammalt.Ett enklare liv på Instagram.
Det verkar som att skorna jag köpte på Vinted kommer att rensa ut sig själva för hon verkar inte ha någon lust att vare sig skicka eller svara på frågor. Hon har dock bara positiva omdömen så kanske skickar hon i sista sekunden idag. Jag får hoppas på det. Fast det är sådana skor som jag har försökt köpa flera gånger på olika ställen utan att lyckas för att allt har strulat så mycket så det kanske är meningen att jag inte ska ha sådana skor
Jag mår blä i dag pga migrän och epanfall i natt/morse men sålde just ett spel (pandemic, tror jag det heter). Det kanske kan motivera lite En liten peng in i dag mitt i allt trots att annonsen legat ute länge utan att någon svarat tidigare.Vill verkligen rensa idag, men energinivån är inte på topp och skulle behöva lite motivation.
Har ni tips på någon rensare på sociala medier?
Precis sådär var det med regnjackan jag beställde som var i mycket sämre skick än vad som stod. Skickades i sista minuten osv...Det verkar som att skorna jag köpte på Vinted kommer att rensa ut sig själva för hon verkar inte ha någon lust att vare sig skicka eller svara på frågor. Hon har dock bara positiva omdömen så kanske skickar hon i sista sekunden idag. Jag får hoppas på det. Fast det är sådana skor som jag har försökt köpa flera gånger på olika ställen utan att lyckas för att allt har strulat så mycket så det kanske är meningen att jag inte ska ha sådana skor
oj, pizzamenyer? Har man det fortfarande?Hon skrev ett inlägg där det t.ex stod om att rensa gamla pizzeriamenyer, så jag började med det och sen flöt det på och plötsligt blev fyra skafferihyllor blev rensade på gammalt.
Lite mer ordning blev det också
Haha, japp. Hämtade en ny senast som för en månad sedanoj, pizzamenyer? Har man det fortfarande?