DarkInNight
Trådstartare
Inte fått så mkt sålt idag.
Men plockat ihop en hel ikeakasse med hästprylar som ska iväg på ett eller annat sätt
Men plockat ihop en hel ikeakasse med hästprylar som ska iväg på ett eller annat sätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du lägga ihop säljsakerna i en låda eller något ?Jag slängde ut mina självlysande pärlor då jag ändå inte kommer att slutföra projekten med dem och väntar på betalning på några av dem. Har lagt ut de sista halsbanden och kopplena men inget svar ännu.
Jag är så jäkla trött på alla säljsaker som ligger överallt
Jag brukar göra det, men om någon är intresserad, har köpt eller jag ska lägga ut en ny annons så måste jag dra fram allt igenKan du lägga ihop säljsakerna i en låda eller något ?
Jag är inte helt säker på att jag förstår står lådan otympligt till så att den är svår att ta fram?Jag brukar göra det, men om någon är intresserad, har köpt eller jag ska lägga ut en ny annons så måste jag dra fram allt igen
Jag har allt (utom kläder) i samma låda. Så så fort jag behöver göra något så måste den ut ut skåpet och allt dras fram ur den och då orkar jag inte plocka undan det igen förrän det är sålt eller annonsen är borttagen. Kläderna ligger typ överallt eftersom jag inte har någon tillräckligt stor lådaJag är inte helt säker på att jag förstår står lådan otympligt till så att den är svår att ta fram?
Jag brukar ha allt jag har ute på annons samlat i en och samma låda som är lätt att ta fram ifall jag skulle behöva ta fler bilder eller skicka iväg.
Måste ha det lätt tillgängligt annars blir det för drygt och drar energi
Jag hade lagt ut den högt så där finns prutmån. Om köparna får pruta så blir de ofta mer nöjda med köpet och du slipper förlora pengar för även om du lägger den lågt så kommer troligen många att försöka pruta ändå. Om du inte skulle få den såld så kan du alltid sänka priset sedanJag har lagt upp min cykel på annons, eftersom jag insett att den nog inte passar min kropp riktigt och den används på tok för lite. Provar i lokala facebookgrupper innan Blocket.. Tycker att det är jättesvårt att sätta pris; det är en äldre cykel men däcken byttes förra året (ca 1100:-) och när jag själv kikade begagnat så tyckte jag att priserna låg högt. Tittade på Blocket men samma nu, priserna ligger generellt rätt högt. Så jag provar att sätta priset ett par hundralappar under vad service etc kostade..