Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni har ingen RIA eller hemlösas hus kanske i staden? Dom skulle kanske med glädje ta emot vinterjackor och tröjor till de hemlösaJag fick ju, otippat, sålt alla mina stalldoftande vinterkängor. Men fräscha vinterjackor etc verkar inte gå alls - nu ger jag upp, ska försöka ta tag i att packa över dem i sopsäckar idag så får de åka till secondhand istället. Har rensat ut en del varma tröjor etc också som får följa med i samma veva, jag har inte ork till att försöka sälja kläder just nu. Hoppas kunna åka och lämna det i nästa vecka!
Sen borde jag ta tag i att fortsätta rensa förrådet, har några saker där som jag ska lägga upp till försäljning..
Ni har ingen RIA eller hemlösas hus kanske i staden? Dom skulle kanske med glädje ta emot vinterjackor och tröjor till de hemlösa
I Ludvika där jag bor har kommunen satt upp "Wall of kindness" där man kan hänga en jacka och så tar någon behövande den, väldigt uppskattat initiativ
Sambon hälsade på sin pappa i helgen och kom hem med tre flyttkartonger fulla med köksgrejer, kastruller, glas i olika former, tallrikar, etc. Precis som vi inte hade tillräckligt. Men han måste ju också få ha sina grejer i huset, det är ju inte bara jag som bor där liksom, även om han flyttade in till mig så han tog med sig väldigt lite grejer.
What to do??
De har ju legat i hans pappas förråd i 2 år så de kan ju inte vara väldigt kära, men samtidigt spelar det ingen roll, det är ju inte upp till mig att bestämma vad han får äga och inte.Är det saker som har affektionsvärde för honom? Vill han använda dem?
De har ju legat i hans pappas förråd i 2 år så de kan ju inte vara väldigt kära, men samtidigt spelar det ingen roll, det är ju inte upp till mig att bestämma vad han får äga och inte.
Jo, vi har en dialog om det såklart. Men även om han inte vill behålla allting, så är det ju ändå mer grejer in eftersom han kommer att behålla lite av det i alla fall.Fråga sambon vad han vill göra med det.Om han tycker det 'är värt att spara eller om ni ska sälja/skänka
HEJA DIG!! Så sjukt duktigt.Idag höll jag på att göra ett villhöver-köp, men jag lät bli!