machafuko
Trådstartare
Kan du inte köpa en mindre säck av någon av sorterna och se om hon gillar det? Sen kan du byta mellan dom om du tycker båda fungerar bra och om hon får en favorit fortsätter du med den. Tror nog att innehåller i vilket av sorterna du än väljer duger och det är nog mer en fråga om vilken smak hon föredrar. Så om du inte köper största säcken direkt behöver du ju inte besluta dig för all framtid nu.
Min hund har en stabil mage och på henne byter jag direkt och köper olika sorter utefter vad som finns på erbjudande så att hon får lite ombyte. Nu äter hon iofs färskfoder till största del men även där blir det nån annan sort ibland bara för att ge ombyte eller pga erbjudanden. Så jag tänker att du inte behöver görs så stor grej av det (vilket är enklare sagt än gjort när det är ens första hund ) utan köp en sort och testa och får du inte det resultat du vill ha så köper du en annan nästa gång.
Jo jag har tänkt samma tanke! Hade bara hoppats att någon skulle säga något riktigt avskräckande om innehållet i någon av dem så att jag med gott samvete kunde utesluta en helt. Tex att bison är dåligt (varför det skulle vara det vet jag ej) eller att fisk får hundarna att lukta äckligt.
Känns ju så tråkigt att köpa en 6kg säck för 378kr när 13kg kostar 569kr.