Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är det tisdag och om bara en lite stund ska jag åka till honom för att duscha och fixa mig inför julbordet med jobbet. Förhoppningsvis hinner vi lite annat också![]()
Det är ju löst med ett par dagars pillertrillande.
(gah vilken prestationsångest jag skulle ha om jag var man. Tack och lov att jag är kvinna... Vi kan lösa bekymren med glidmedel)
Numera har ju läkemedelsindustrin funnit lösningar även på mäns problem på området, iofs.
Jag hade nog gissat att män som vet att de inte kan lita på sina funktioner, använde sig av sådana läkemedel. Det verkar ju mycket enklare än att behöva "misslyckas" tillsammans med nya sexpartners.
Andra människor gör som de vill. Jag gissade bara. Får jag fortsätta att gissa, skulle jag säga att det verkar mer besvärande att vara impotent när man ska ha sex (med någon man knappt känner), än att tala med en läkare om det.
Dessutom finns ju internet, som du påpekar. Om skammen att prata öppet är oöverkomlig.
De kan ju avstå från sex. Det är ju också en metod.
Varför ska en del tjejer ha så bråttom? Nu har jag inte varit helt emot detta senaste gångerna, men helt bekvämt har det inte varit.
När det känns rätt så funkar det nog, den har lite förmåga att slakna om det känns tveksamt. Har inget med att göra om man gillar tjejen eller inte!
Ptr
Wow. Så om jag tolkar dig rätt så är jag ett fullständigt monster för att jag samlade ungefär allt mod jag hade tillgängligt och vågade kyssa honom när vi var ute tillsammans för tredje gången? Och jag borde ha förstått att han inte ville ha sex och stoppat det hela när vi hamnade hemma hos honom, trots att han på alla sätt verkade vara med på det hela? Och det är fullständigt onaturligt att fundera på om något är fel när man har sovit ihop 2 ggr (helt utan press på något annat än att just sova) och "problemet" (vad det nu består i) inte verkar ha släppt då?
Så jag ska trösta mig med att han gillar mig men att han är osäker om det är rätt att ha sex? Fantastiskt.
Så i fortsättningen så är taktiken att sitta knäpptyst i ett hörn och definitivt inte ta några initiativ alls, till något alls, i mina eventuellt kommande kontakter med det manliga släktet?
Eller kunde han kanske eventuellt möjligen sagt något? Eller nej, givetvis ska inte kvinnor inte tycka om, eller förvänta sig sex - oavsett kontexten.
Fan det var enklare när jag raggade på 25-åringar... Tyvärr har jag ju slutat med det...
Varför ska en del tjejer ha så bråttom? Nu har jag inte varit helt emot detta senaste gångerna, men helt bekvämt har det inte varit.
När det känns rätt så funkar det nog, den har lite förmåga att slakna om det känns tveksamt. Har inget med att göra om man gillar tjejen eller inte!
Ptr