Sv: Allmänna dejtingtråden
Håller med. Bitterhet är nåt annat.Det är ingen bitterhet i kommentaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Bitterhet är nåt annat.Det är ingen bitterhet i kommentaren.
Jag måste säga att jag tycker det är ett konstigt fenomen; det känns som att en del har anhängare resp motståndare och att det pågår nån slags kamp mellan raderna som inte har med resp diskussion att göra. Gamla oförätter ska hämnas på för att man har fått mothugg i en helt annan diskussion. Det handlar inte om att diskutera sakfrågan utan om att vinna diskussionen.Bortförklaringar är alltid roliga att läsa
Jag måste säga att jag tycker det är ett konstigt fenomen; det känns som att en del har anhängare resp motståndare och att det pågår nån slags kamp mellan raderna som inte har med resp diskussion att göra. Gamla oförätter ska hämnas på för att man har fått mothugg i en helt annan diskussion. Det handlar inte om att diskutera sakfrågan utan om att vinna diskussionen.
Kliv ur sandlådan.
Jag måste säga att jag tycker det är ett konstigt fenomen; det känns som att en del har anhängare resp motståndare och att det pågår nån slags kamp mellan raderna som inte har med resp diskussion att göra. Gamla oförätter ska hämnas på för att man har fått mothugg i en helt annan diskussion. Det handlar inte om att diskutera sakfrågan utan om att vinna diskussionen.
Kliv ur sandlådan.
Så fantastiskt mogen och trevlig uppmaning. Inte alls nedlåtande eller oförskämdKliv ur sandlådan.
Vad jag menar är att det inte blir bättre av att försöka ge igen i en helt annan diskussion. Då skapar man själv ett personligt motstånd; man gör en sakfråga personlig. Bemöt hellre en diskussion när den uppstår och släpp det sen. Det mår du bättre av i längden.orättvisor gillar jag inte!
Du tar dig rätten att tala om att t ex jag kommer med bortförklaringar och trasslar in mig i mina sanningar - när du bara, som vanligt, inte är nöjd med svaren du får. Men det kanske inte alltid är svaren det är fel på?
Jadå! När Oldie gör det![]()
Måste man? *suck*![]()
Tja, om jag ger en förklaring, som tott tycker är en bortförklaring, och du "håller med och hjälper" henne - så vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt det. Eller varför.![]()
Haha... Jag har idag fått studera raggningsförsök på nära håll. Jag åt lunch på en kaffebar ( heter det så) och här jobbar tre killar. Jag har under timmen jag varit här sett flera tjejer flirta vilt med killarna. Tyvärr hade ingen någon framgång. Men det var intressant ur studiesympunkt.