Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick du det någonsin bekräftat eller gissade du och avstod därefter?
Fast det du pratar om går ju inte att se på några bilder. Jag förstår absolut att man kan känna så med vissa, men där tror jag mer det beror på personlighet än något annat.
Att du tror att en person av "högre klass" inte skulle tycka om att skita ner sig i stallet osv osv betyder ju inte att det faktiskt är så
de som haft sådana bilder har sällan - eller aldrig - haft profiler som väckt något slags intresse hos mig. jag har alltid fått känslan att den läggs in lite som en "taster" - typ kolla vad du skulle kunna ligga brevid...
Om du menar att även män som inte har en så estetiskt tilltalande kropp visar sig halvnakna så har jag ingen förklaring.![]()
Åhh, jag har haft en jättemysig helg. Vi har egentligen inte gjort annat än att ligga i sängen och kolla på Vinterstudion men vi har hunnit prata och gosa en hel massa. Lite häftigt att träffa någon som man direkt känner sig sådär bekväm med att man bara kan ligga på axeln och pilla i håret på bröstet utan att det känns ett dugg konstlat.
Tror inte det kommer att leda till någon jätteförälskelse men vi kommer helt klart ses igen och det finns viss potential. Eventuellt kommer vi fira nyår ihop.
Fast är jätteförälskelse ett krav? Är inte "potential" gott nog?
Jag tycker att det är viktigt att vara bekväm, att ha saker att tala om och att det är mysigt att vara tillsammans. Känslor kan växa.
Själv blir jag inte blixtförälskad och jättekär. Däremot är min kärlek stark - fast den kommer efter ett tag.
Har funderat på samma sak med bilderna på tjejer! Sen är de är det givet vis inte deras fel när karlar till gubbslem inte alls begriper att det inte är tjusiga kroppen de vill visa upp.