Allmäna frågor!

Sv: Allmäna frågor!

när jag trycker där så står det att jag redan är registrerad men jag har inte betalat medlemsavgiften i år... behöver veta vart jag ska betala den till.

Kolla din mail om du varit medlem ifjor, jag fick "faktura" (utan förfallodag alltså frivillig) för årets medlemsavgift på min mail tror det var i januari de skickade ut dem.

27/12 var min skickad, här har du kontonumret man skall betala till om du nu inte fått någon faktura dock behöver du ett nr som skall anges och det var inte medl.numret utan ett fakturanr typ Fxxxxx så har du inget sådant kan det ju bli klydd. ASVHs konto är i alla fall plusgiro nr 270904-6
Vet inte om det är olika kostnader för olika lokalklubbar men min avg för i år för asvh+min lokalklubb var 450:- så kolla så att det verkligen är 200+200 för din del även i år.

tack... när jag kollade på medlems avgifter för regonal föreningar så var det 200 för värmland...

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 533
Senast: WildHorse
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 450
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar