Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Innan jag kom in i rensningssvängen köpte jag 5 stycken likadana nyckelringar.

Varför i hela världen räckte det inte med EN ? 😄
Tidsresor, har vi börjat med det ännu? Så man kan åka tillbaka och snacka vett med sig själv. :bag:
Det skulle verkligen behövas.
Många val som skulle gjorts om då. 😅
 
Jasså, du skulle inte ändra bara ett nyckelringsköp? 😄 😁
Tyvärr inte. Fast ångrade att jag inte köpte en när jag var i Paris så kanske kan gå åt båda håll. 🤔

Visst endel köp var väl bra för stunden men finns endel som ångras såhär flera år efteråt. Som balklänning för flera tusen som bara använts en gång. Så onödigt. Och så blir jag inte av med den heller.
Känns dumt att bara lämna i insamlingen men kanske är bäst så. :rofl:
 
Tyvärr inte. Fast ångrade att jag inte köpte en när jag var i Paris så kanske kan gå åt båda håll. 🤔

Visst endel köp var väl bra för stunden men finns endel som ångras såhär flera år efteråt. Som balklänning för flera tusen som bara använts en gång. Så onödigt. Och så blir jag inte av med den heller.
Känns dumt att bara lämna i insamlingen men kanske är bäst så. :rofl:
Jag har också min balklänning kvar :angel:
Och nu har jag ju behållt den i tjugo år och stackarn har hängt längst in i skåpet sedan dess.
 
Fått ut två bett på annons.
Bra gjort för en bettsamlare, men betten är alldeles för små för nuvarande hästar och jag kommer (har åtminstone inga aktiva planer Just nu) att skaffa mindre ponny igen.

Dessutom behöver jag mer halm än jag behöver ha en massa bett hängandes.
 
Fått ut två bett på annons.
Bra gjort för en bettsamlare, men betten är alldeles för små för nuvarande hästar och jag kommer (har åtminstone inga aktiva planer Just nu) att skaffa mindre ponny igen.

Dessutom behöver jag mer halm än jag behöver ha en massa bett hängandes.
Hur små? :angel:
 
Suck. Jag har typ 30 annonser på Vinted. Kan man på något sätt dölja allihop under en period? Tänkte försöka sälja dem på annat håll.
 
Rensade sonens jeans och la ut på vinted för några veckor sedan. Då var det stendött.

Men nu har det börjat trilla in favoritmarkeringar. Skönt för jag vill bli av med hela högen.
Ångrar förövrigt att jag la upp dem styckevis och inte i ett paket.
 
Jag har lyckats sälja ett helt gäng krukor, träningskläder och en dynbox. 1000 kr in och lite mindre grejer i alla fall!
Vi har två högtryckstvättar, så jag ska sälja den ena, ska bara testa båda först. Och just ja, har sålt en åkgräsklippare också. Det räcker väl med två? 🤭
 
Lagt upp ett symönster på Tradera. Bilden visar omslaget till mönstret. I beskrivningen står det att det är ett mönster. Kategorin är symönster.

Får frågan: vilken storlek och har du en bild när någon har på sig den? :banghead:

Jag skickade en bild där jag håller mönstret i handen :angel:
 
Lagt upp ett symönster på Tradera. Bilden visar omslaget till mönstret. I beskrivningen står det att det är ett mönster. Kategorin är symönster.

Får frågan: vilken storlek och har du en bild när någon har på sig den? :banghead:

Jag skickade en bild där jag håller mönstret i handen :angel:
Folk.. Jag tror jag nämnt tidigare i tråden att jag fått fråga om vilken färg en möbel har? det fanns alltså en tydlig bild på möbeln i fråga..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 409
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 888
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 265
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 636
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp