alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Det är det lilla skåpet typ, det som hänger på väggen brevid sadelkammaren. och det skåpet längst ner.

men jag har också fastnat på den nivån innan western championships. har fixat alla hästar och har en hemlighet kvar.... :(
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

hehhe jag vet hur man gör nu :) var tvungen att sätta på spelet igen och spela om från början och jag vet varför man fastnar på nivå tre.
för man ska inte gå och plocka upp brodden innan melissa gett dig uppgiften. alltså hon måste ha frågat dig först om man kan hitta brodden innan man tar upp den. annars gälls det inte som en händelse typ ;) hahahah... :)
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Jag spelar detta spelet just nu. När jag har kommit till andra tävlingen så uppstår det ett problem som är så sjukt störande....
När jag har ridit första banan, alltså banhoppningen så stängs spelet bara av!! Och det kommer upp någon jobbig error grejj..... Vad ska jag göra?? Ändra någon inställning på datorn???
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Jag har spelat det ganska länge men jag kommer inte mer än till äpplet haha
:confused:
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Hur ger man hästen ett äpple?? :)
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

Någon gullig person där ute som kanske kan hjälpa mig? Är på nivå 5, vunnit alla tävlingar utom Kindswood. Och det står att jag har 2/4 händelser och 23/24 hemligheter. Och när jag går in till Speeds föl så blir det ingen film :S Samt, ska Annies farmors brev räknas som en händelse? De gjorde de inte. De enda jag fått upp som händelser är att läsa Melissas dagbok samt vara med i Johns tävling. :(
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

UPDATE!
Har nu lyckats få filmen om fölet att funka. Så har 3/4 händelser och 25/24 hemligheter (:S) ska Annies farmors brev, hennes systers brev eller nyheterna på radion räknas som händelse? (De var bara hemligheter för mig). Lite intressant att man har en mer hemlighet än max och en för lite händelse. :S Dessutom blinkar aldrig hästens behov -.- HELP :(
 
Sv: alla som spelat "arvet från Rosemond hill" LÄS!

När jag ger hästen äpple så är det alltid svårt att få hästen att blink. Jag har satt på hästen ett träns, så när man ställer sig framför hästen tror dem att man ska ta av tränset, och hästen börjar blinka. Då klickar man på 'P' och ger hästen äpplet :D
Fast först måste man hämta äpple i trädgården ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 397
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 735
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp