Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen fördomsfullt. Antar att du egentligen vill ha en diskussion om detta o inte bara en bildtråd? (ialf så jag uppfattade ditt/dina inlägg, rätta mig om jag missuppfattat dig).Det ser ut som om man binder ihop hästen med en jätteläder rem.
Enligt mig så tycker jag sällan att smalare ser skönare ut. Tvärtom - man kan inte ha den hur löst som helst för då glider de alltid på sniskan, o när man väl spänt på ett lagom sätt så de inte glider rundor och hästen skulle tugga stort eller gapa så ger det ett mkt högre tryck på liten smal yta än vad en bred ger. Sen upplever jag att man kan spänna en bred nosgrimma lösare än en smal utan att den glider på sned .Smala ser skönare ut och så ser det ut som om man klarar hästen utan att ha hur mycket som helst på den.
Blir så trött på de som har tjocka och tycker att inget annat gäller!
En sak till, enligt mina tankar borde brednosgrimma vara behagligare för hästen då den fördelar trycket bättre och inte bara trycker på "en" punkt, och sen behöver man inte heller dra åt så mkt för att den ska sitta bra