Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
öh har du fel på ögonen??? briar ser för 17 ut som en flodhäst med den nosgrimman!!!! *kräks*
för dig ja....
Smala är ju det fulaste som finns. Jag tycker inte ens att det ser skönt ut för hästen. Det måste ju trycka på ett mer obehagligt sätt om den är smal än när den är bred tycker jag. Skulle aldrig ha smal nosgrimma. HUVVA!
Det behöver knappast jag heller, Om man inte kan rida sin häst så går den varken bättre eller sämre med bred. Även om det aldrig skulle falla mig in att ens prova att sätta på en nosgrimma som är smalare än 3 cm på en ponny häst så är minimun 4
Jag har kärt mig att breda nosgrimmor fördelar trycket bättre=skonsammare mot hästen. Men jag kan ju ha fel... Utseende mässigt tycker jag att bredden på nosgrimman beror på hur hästen ser ut. Och kanske liiite på om det är hopp eller dressyrhäst.
När jag skaffar stor häst så blir det 5 cm
Jag vill se bildbevis på att din häst är snygg i 5mm nosgrimma
Jag har kärt mig att breda nosgrimmor fördelar trycket bättre=skonsammare mot hästen. Men jag kan ju ha fel... Utseende mässigt tycker jag att bredden på nosgrimman beror på hur hästen ser ut. Och kanske liiite på om det är hopp eller dressyrhäst.