Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denne verkar ha en väldigt mystisk syn på kost om frukt innehåller dåligt socker för en som tränar dagligen.
Eftersom jag har fått ett kostschema av en av dem och som är utbildad PT och kostrådgivare tror jag inte det är något större fel på det heller. Jag har även pratat med henne om mina "tidsproblem" och hon ansåg att om jag håller mig mätt och orkar med träningen är det okey, även om det inte precis är optimalt.
muppia: Jag hade gärna velat äta mer än jag gör men jag kan verkligen inte äta om jag inte är hungrig. Gör jag det ändå för "att jag måste" mår jag illa, får ordentligt ont i magen o.s.v.
Hehe.. Skaffa nått bra pwo att ta tillsammans med lunchen, då kommer du vara som en duracellkanin resten av dagen (;
Det vet jag. De va ett skämt också. Tyckte det var lite ironiskt med en celsius som uppiggande när jag inte känner ett skatt av enegidryckerna![]()
Det finns mig veterligen inget bra med att gå och träna på tom mage. Jag tror nog du skulle både må bättre och få bättre resultat om du åt vettigare.