alla landslag 2007

Sv: alla landslag 2007

Jag har inget emot poängen du verkar vilja göra men utan att gå in på personliga detaljer så är det rent förtal att påstå att det gäller samtliga 4 ryttare från den klubben.

F ö har jag aldrig hört talas om att just Upplands Väsby skulle ses som en rikemanskommun även om Antonia bor där. :smirk:

Och hon bor på våran släktgård ;)

För att utveckla svaret varför vissa klubbar samlar ryttare så är väl den vanligaste anledningen att det ges möjlighet till träning för bra tränare och just så är det i vårt fall.

Eller du gör samma fel som jag tror att Ridklubben... är just Udden :p

Men i detta fall är det ju Ridklubben Styringe Stall som din gick :D

Jag har inget emot poängen du verkar vilja göra men utan att gå in på personliga detaljer så är det rent förtal att påstå att det gäller samtliga 4 ryttare från den klubben.
F ö har jag aldrig hört talas om att just Upplands Väsby skulle ses som en rikemanskommun även om Antonia bor där. :smirk:

UV är knappast rikemanskommun :angel:
men några av de som köpt dyra hästar rider för klubben. Inte alla. Inga namn. Inget hat. Ingen avundsjuka.

Varför ska man inte kunna konstatera att det har samlats ryttare där
som har råd att köpa färdig häst? Vissa är med i lag andra inte. :idea:

Den svenska "du är avundsjuk" är värre än svenska "lagom" och jante-lagen :devil:

Nä våga inte tycka något och skriv det. Snacka bara med dina "vänner" som snackar med sina. Så hörs det inget. :eek:

Visst jag tror dock inte du har så stor erfarenhet av ponny/jr sidan, försök få till en förändring där, det har inte lyckats på dom senaste 10 åren även om stort sett alla velat få igenom det. :smirk:

men ledarskap skall inte innebära att man vänder ryggen till så fort det inte går bra, det finns ju erfarenheter av det ändå upp till seniorsidan.

Man måste nog uppleva det först på nära håll , sedan kan man ju ha åsikter om det.

Jag har upplevt det på väldigt nära håll även om det aldrig drabbat mig personligen.

Måste bara hålla med. Enda skillnaden är att det drabbade mig personligen! Ingen kul situation.

UV är knappast rikemanskommun :angel:
men några av de som köpt dyra hästar rider för klubben. Inte alla. Inga namn. Inget hat. Ingen avundsjuka.

Varför ska man inte kunna konstatera att det har samlats ryttare där
som har råd att köpa färdig häst? Vissa är med i lag andra inte. :idea:

Den svenska "du är avundsjuk" är värre än svenska "lagom" och jante-lagen :devil:

Nä våga inte tycka något och skriv det. Snacka bara med dina "vänner" som snackar med sina. Så hörs det inget. :eek:

Öhh bara så du vet. De fina läromästarna är ju inte heller gratis.

Sen ändrade du attityd väldigt kraftigt bara för att någon kommenterade det du skrev.

2003-CNC*** i linköping, udden och gärds. Men det var 2002 som det gick bäst när hon var på Irland. Då var han sveriges vinstrikaste fälttävlandshäst:banana: :banana:

Jaha det vet jag men jag trodde du svarade på internationella *** klasser som jag syftade på.

För att utveckla svaret varför vissa klubbar samlar ryttare så är väl den vanligaste anledningen att det ges möjlighet till träning för bra tränare och just så är det i vårt fall.

Tror jag oxå faktiskt, en klubb som satsar mkt och har kapitalstarka sponsorer bakom sig drar ju till sig ryttare , konstigt vore ju annars.

Jaha det vet jag men jag trodde du svarade på internationella *** klasser som jag syftade på.

Han startade någon/några *** internationellt 2002 men jag kommer inte ihåg var och eftersom det är från 2003 man kan söka resultat på ridsport så har jag tyvärr ingen aning?

Ett tips om du vill hitta resultat från 2002 gå in på rankinglistor för 02 och eftersom din var den högst rankade så finns den garanterat med , sen är det bara att klicka på namnet så kommer alla resultat från 2002 upp.

:confused: :confused: Ibland,har vi selektivt minne,lite till mans.Riktigt så var det inte.Vi var en hel del runt omkring,just den perioden,så som sagt,riktigt så var det inte.:angel:
Men visst,det kan bli fel ibland,även för en lagledare.(Att det finns de som blivit orättvist behandlade,vet jag också.Man får lära sig lita att köra sitt race vid sidan av det 2a.)Fast det vet man inte förrens efter ett t.ex mästerskap.
Sedan är det ALLTID,speciellt under ponny+juniortiden ett himla tjat och skitsnack i föräldragrupperna.De visste ju PRECIS hur uttagningen skulle ha gått till.
Absolut inte alla,men alldeles FÖR MÅNGA.Utan dessa missundsamma ........,skulle det vara en helt annan stämning runt våra duktiga ungdomar.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Cambrie
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: CarEr
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023