Sv: alla landslag 2007
Du får gärna förklara för mig vid vilka tillfällen B har blivit oskyldigt påhoppad vid hanteringen av mästerskaps uttagningarna.
Att utöva sitt ledarskap som det görs var inte särskilt, varesig konstruktivt eller pedagogiskt. Och av den informationen jag fått (även från dem dom fått rida alla mästerskap) har det inte förändrats.
Ibland,har vi selektivt minne,lite till mans.Riktigt så var det inte.Vi var en hel del runt omkring,just den perioden,så som sagt,riktigt så var det inte.
Men visst,det kan bli fel ibland,även för en lagledare.(Att det finns de som blivit orättvist behandlade,vet jag också.Man får lära sig lita att köra sitt race vid sidan av det 2a.)Fast det vet man inte förrens efter ett t.ex mästerskap.
Sedan är det ALLTID,speciellt under ponny+juniortiden ett himla tjat och skitsnack i föräldragrupperna.De visste ju PRECIS hur uttagningen skulle ha gått till.
Absolut inte alla,men alldeles FÖR MÅNGA.Utan dessa missundsamma ........,skulle det vara en helt annan stämning runt våra duktiga ungdomar.
Du får gärna förklara för mig vid vilka tillfällen B har blivit oskyldigt påhoppad vid hanteringen av mästerskaps uttagningarna.
Att utöva sitt ledarskap som det görs var inte särskilt, varesig konstruktivt eller pedagogiskt. Och av den informationen jag fått (även från dem dom fått rida alla mästerskap) har det inte förändrats.