alla landslag 2007

Sv: alla landslag 2007

Oscar har häst för nästa år (min polare) men han ska ev säljas.

Sv: alla landslag 2007

Landslagen är överskattade enligt min mening. Visst, bra när man var junior att känna att man hade uppbackning. När jag blev YR så missade dom att ta med mig först. Då hade jag ridit i juniortruppen och dessutom junior em...Varför? Jag var väl inte tillräckligt högljud...Senast var(är) jag med i uttagningen till U 22-30. Ridsportförbundet har visst missat att jag inte har någon lämplig häst längre...Har inte tävlat på ett år. Har inte heller hört något från dom på ett år. De e väl som vanligt. Nu låter jag lite bitter men det är bara min erfarenhet från landslaget och ridsportförbundet. Hoppas den kommer att ändras i framtiden.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Cambrie
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: CarEr
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur