Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det Svens kompis, som har gjort lite bättre ifrån sig. Jag vill ju inte vara den som skvallrar.. Han har väl inga superresultat som man kanske har uppmärksammat, men vad jag fick höra var att i stort sett alla som har genomfört 3* internationellt i år kommer med i utmanargruppen.
Och kan ju tillägga att han bara är ny på senior-landslagsnivå...eller ny och ny.
Men va fan, det står helt still i huvudet Nils Petter, Oscar, Gustav, så blir det när man inte hänger med...
NP är väl den som ridit ***
Jo men jag trodde inte man blev aktuell som ny i truppen med en så gammal häst.
men red inte du EM förra året ??
jag har noll koll på fälttävlansekipagen nu förtiden.
De enda unga som varit framgångsrika ja känner till är hannes och NP.
Oskar har också ridit *** men har väl ingen häst för de större klasserna nästa år?NP är väl den som ridit ***
Ja det stämmer ju. Han red en i Marbach väl?
Jag e med i juniortruppen nästa år! Fick väl mitt brev för typ en vecka sen.
I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam.
I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam.
Satsar inte Christoffer på YR landslaget i år då nu när han har åldern ninne Det är ju slöseri att han är junior fortfarande.
I vår rätt lilla klubb är det fyra!