alla landslag 2007

Sv: alla landslag 2007

I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam. :angel:

Eller så är det Svens kompis, som har gjort lite bättre ifrån sig. :idea: :D Jag vill ju inte vara den som skvallrar.. ;) Han har väl inga superresultat som man kanske har uppmärksammat, men vad jag fick höra var att i stort sett alla som har genomfört 3* internationellt i år kommer med i utmanargruppen.

Och kan ju tillägga att han bara är ny på senior-landslagsnivå...eller ny och ny. :angel:

Men va fan, det står helt still i huvudet :confused: Nils Petter, Oscar, Gustav, :confused: :confused: så blir det när man inte hänger med...

Nej, hon heter Anna Stamm o har slutat rida. De har kvar Black Velvet( som Cissi Björkqvist red) men som avelssto.

ahh menade i år ... men eftersom de stod 2007 så tänkte ja att 2006 var förra året. vimsig jag är :D

Ja det stämmer ju. Han red en i Marbach väl?

Ja + att han var i Bramham men fullföljde inte. Det var väl där det uppdagades att C. inte var helt fräsch, utesluten i terrängen som brukar vara C.s starkaste gren.

Ja det stämmer ju. Han red en i Marbach väl?

CIC klasser räknas inte, det är CCI klasserna du måste fullfölja.

Jag har fullföljt 3st CIC 3* varav 2 felfria terräng men har inte startat CCI än. Det blir väl nästa år om pengarna räcker.

I våran lilla klubb har TVÅ stycken juniorer blivit uttagna..Christoffer Forsberg och Amanda Staam. :angel:

Satsar inte Christoffer på YR landslaget i år då nu när han har åldern ninne Det är ju slöseri att han är junior fortfarande.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Cambrie
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: CarEr
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023