Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske vanligare än vi trorTrodde faktiskt att det va ytterst ovanligt att folk köpte de där färdiga blandningarnaMen det kanske är en bra grej? Har själv aldrig provat.
Trodde faktiskt att det va ytterst ovanligt att folk köpte de där färdiga blandningarnaMen det kanske är en bra grej? Har själv aldrig provat.
Jag gör
Är lat och det är så sjukt smidigt och blir gott![]()
Jag gör
Är lat och det är så sjukt smidigt och blir gott![]()
Ja men se därJag är sämst i köket och hatar att laga mat men aldrig tänkt tanken på färdiga pulver faktiskt
Tycker det går rätt snabbt att slänga ihop en smet själv också.
Du vet att hjärtformen försvinner när du smälter ner chokladen för att göra chokladmousse va?I år är jag sugen på att köpa hjärtformad choklad och göra chokladmousse. Blir nog sushi också, men å andra sidan är det ju fredag och vi har fått 2för1 kuponger på det så det hade det nog blivit ändå![]()
Du vet att hjärtformen försvinner när du smälter ner chokladen för att göra chokladmousse va?![]()
Jag hade tänkt beställa mat med utkörning, men eftersom jag har massa annat roligt planerar under månaden vill jag egentligen inte spendera så mycket pengar. När jag såg detta om våfflor kanske planerna ändras...!Mamma brukade alltid göra hemgjorda våfflor på alla hjärtans dag, dvs hon gjorde smeten själv från grunden och sen stekte i våffeljärn.
Våfflor går alltid hem.Jag hade tänkt beställa mat med utkörning, men eftersom jag har massa annat roligt planerar under månaden vill jag egentligen inte spendera så mycket pengar. När jag såg detta om våfflor kanske planerna ändras...!