Alla hjärtans dag

Sv: Alla hjärtans dag

Vi firar i år men vi kör med middag och bio på icke alla hjärtans dag så antingen på fr veckan innan eller på söndag samma vecka eller nåt sånt.
Utöver det kommer jag möjligtvis göra ett hemmagjort kort också om jag har tid har lite mycket att stå i för tillfället, kombinerat med folk som fyller år å sånt. Blir det hemmagjort kort blir det såklart min signaturlogga på baksidan som alltid den har alla mina kort :)

Mig vinner man väldigt lätt en stor gläde av om man tillagar något jag tycker om och serverar någon god dessert till det. Men om du inte tycker om att steka pannkakor varför inte plätttårta? Borde gå fortare att få ihop en hög av iochmed att man gör 6 st på en å samma gång :)

apropå tvåminuterstårta:
no-bake-watermelon-cake-collage.jpg

Jag ska stå och laga massor med mat den 14.
Min son är nämligen född den 15 februari och då blir det stort släktkalas, men sedan dagen innan han föddes har jag inte riktigt förstått vad jag ska göra med den dagen. Min mormor gick nämligen bort 2012 och året efter fick jag några dagar innan alla hjärtans dag reda på att min jämngamla kusin hade cancer (samma typ som min mormor) så jag var inte så glad då.

Jag vet inte alls hur jag ska ställa mig till det, tror nog jag mest kommer vara helt stressad i år

Firar ni vanligtvis alla hjärtans dag?
Ska ni fira i år? I såna fall - hur?

a) Nej.
b) ja, bara för du sa pannkakstårta!
c) PANNKAKA!!

Jag måste nog börja redan nu. Ja, jag tror det. Måste utveckla det perfekta receptet.
Mot kylskåpet!! *jag hoppas vi har ägg hemma*

KL.
Vars finns tråden om hjärtformade post it som nån överraskat sin partner med? :)

KL

Vet inte vad vi ska göra, jag har körlektion på förmiddagen.
Sambon är ledig dock så kanske fixar nåt sedan, stora sonen kommer hem från sin pappa den dagen också :)

Har köpt blommor till min sambo, han har köpt blommor till mig. Och en gång köpte han även choklad :up:, sån romantik gillar jag :D
Får se vad det blir i år.

Åh guuud, den där pajen är typ det godaste jag någonsin ätit! Jag har dock alltid gjort den med jordgubbar istället av nån anledning, men tro mig när jag säger att det går precis lika bra! :D

Kl.

Jag och min andra halva tänkte boka bord på något trevligt ställe och sen ha myskväll hemma :)

*kl*

Min sämre hälft är och åker puder i alperna på dagen i fråga, så jag ska väl plugga och dela en glass med katten. :D

Kl.
Vars köper man hjärtformade post its? Tänkte så jag slipper springa runt hela stan
..

Clas Ohlsson ska ha! :) Kolla in deras hemsida och kolla lagerstatus, så slipper du springa dit i onödan!

Toppen! Nära och bra :)
Tänkte klistra upp i pv lägenhet på fredagsmorgonen medans han sover. Frågan är vad jag ska skriva på dom? Saker som jag älskar med honom? Tänkte köpa en röd ros också och hans favoritte. Känner för att vara lite cheezy :D

Man kan ju köpa färdiga pannkakor? :)

Jag vill uppmärksamma alla hjärtans lite iaf men det lär inte bli världens grej eller presenter, känns väldigt mycket inte som vi sas. Jag har en plan på att släpa med sambon på picnic dit vi hade vår första dejt.

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 471
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka