Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur gör man plättar?
Ser jättefint ut! Men hur gör man plättar? alltså hur får man dem sådär små? är det inte jättesvårt?
Gör? Man köper dem färdiga i storpack på ICA.
Åh, det låter sagolikt gottLite jordgubbssylt, som jag för att inte ha ner onödiga plastpartiklar i, mosat med mitt ögonbryn?
Men oh noes, inte ens jag tycker att de färdiga är goda Sen skulle jag inte vilja köpa färdiga och göra med heller, känns lite väl oengagerat. Slutligen så bor jag i ett ICA-fritt land och har inte sett några färdiga plättar i affärerna här.Gör? Man köper dem färdiga i storpack på ICA.
Mammas är romantiskt som få!Du är en sann romantiker Mammas!
Niffe: Finns det något annat som han verkligen gillar, som ni inte ätit på länge och som inte kräver en hel massa skills och tid i köket?
Som sagt - färdigplättar är stort fett no no för mig. Och jag kommer inte använda färdiggrädde men tusen tack för förvarningenInstämmer Visst, pannkakor och plättar ÄR godast omm na gör dom själv, men när nöden inte har någon lag (eller lagg!)... tja, då får man lösa det på annat sätt. Ge er dock inte på genvägen att använda spraygrädde till en tårta som inte skall ätas omedelbums. En fd kollega gjorde en jättefin tårta med spraygrädde. Några timmar senare i kylen så var den inte lika vacker, grädden hade flutit ner till en mjölkig pöl runt tårtan och såg inte alls god ut längre
Åh men rida häst låter fint det med! Jag är SÅ ridsugen.Såklart är alla hjärtans dag på en fredag och på fredagar rider jag. På häst alltså så det blir nog inte superromantiskt här...
Men det hade varit kul att sätta en massa gulliga lappar i hela lägenheten. Eller nåt. Fantasi har aldrig varit min starka sida.
Titta vad duktig du är! Två veckor kvar och du har redan kommit längre än jag gjortNu har jag gjort en cheesy rim-dikt. haha. Den behöver nog finslipas lite, men jag är ute i god tid iaf!
Ser mycket trevligt ut alltsammans tycker jag!Jag ska fira Alla hjärtans dag i år!
Även om mitt lata jag tycker att det där låter perfekt så känner jag att jag lika gärna kan låta bli då i såna fall Hur lat jag än är så är jag inte så ond att jag skulle servera köppannkakor på alla hjärtansKöp färdigstekta pannkakor och sprutgrädde? Då borde det inte ta mer än två minuter?