Alla hjärtans dag

Sv: Alla hjärtans dag

Inga mer trista massager, woop woop!

(Sanningen att säga har jag inte så mycket emot att ge massage så länge jag inte har ont i händerna, det är bara annat som är så mycket roligare. ;))

KL

Today is the day!:D

Hur går det för er alla? Jag har blåst upp ett asstort hjärta, tog seriöst en halvtimme att blåsa upp:p Så hjärtat, pralinerna och min rimdikt är framdukat så sambon ser det när han kommer hem :) Romancemaster, mohaha!

delvis KL

Tänkte köpa lite praliner eller något pga jag tycker det är gott, men sambon äter knappt praliner alls. Han är snudd på rädd för dem efter diverse traumatiska aladdinaskupplevelser kring jul som barn... Haha. Så det kan jag ju inte köpa.. "här älskling, fast det var visst mer av en present till mig själv, just det ja..."

Nä. Vad ska vi göra ens? JAG VET.

Vinmys framför någon bra film. Eller två. Eller tre. Sedan somna i soffan svintidigt och vakna runt klockan två av att kroppen protesterar högljutt.

Är inte romance master på någon nivå alls :(

Jag smugglade dit mina grejer igår och gjorde iordning i morse när han sov.

Klistrade upp hjärtformade post its i lägenheten med där jag skrivit olika saker som jag älskar med honom. La rosen på köksbordet och 2 påsar med hans favoritte :) han blev skitglad när han vaknade och fick se det: "Gud vad jävla fint! Det hade jag inte väntat mig! Fixa du det i morse eller? ;)"

:D

Jag bidar min tid. Maken jobbar till 14, så jag och lillemannen jäktar inte. Har lagt ut picknickduken på golvet och lagt vinet på kylning, men det är allt än så länge. Tänkte dock stoppa ner lilleman i selen och gå och köpa blommor. Och flytta på påsarna med smutstvätt :D

Så... romance-mistress-in-progress?

halvt kl

Här blev det också hjärtformade post its! Mer eller mindre tapetserade i hela hans arbetsrum, och så hade jag satt dit ungefär 30 stycken runt hans datorskärmar där jag skrivit saker jag älskar med honom.
Och, så hade jag köpt en av hans favoritfilmer, köpt en ros och gjort ett eget kort som jag skrev en liten kärleksförklaring på, som jag lagt på hans skrivbord. :)

KL

Gud, måste säga att vilken jobb ni alla lägger ner! Vad duktiga ni är :) Här blir det inget särskilt firande då varken jag eller sambon är det minsta romantiska :p

KL

Jag har varit en lat jävel som vanligt :D

Tänkte ha gjort iordning något tills sambon kom hem från tentan men jag orkade inte ens masa mig ur sängen. Låg således där och latade mig när han kom hem och så bara pussades vi och kramades och sa happy valentines day och blabla och så berättade jag att jag planerat en lugn eftermiddag där vi mest slappar. Föreslog att vi skulle gå och äta lunch nånstans, his choice, on me, och att jag har köpt snacks och lite gott att äta och laddat ner Despicable Me 2 och gjort iordning så vi kan spela MarioKart. Han blev jätteglad och tyckte att det var superrart av mig att planera och vi har haft en superskön dag.

Inte så mycket Alla hjärtansfirande utan mer firande att ÄNTLIGEN är han klar med sina tentor och ÄNTLIGEN kan vi umgås utan att ha konstant dåligt samvete för varje minut han inte lägger på att plugga. Ikväll ska vi antingen take outa sushi eller göra Swedish tacos. Sjukt fin dag!

Mammas; alltså jag tycker massage som sexy sexy förspelsgrej är SÅ överskattat. Lyckas någon ge massage på ett sexigt sätt? Jag tröttar bokstavligt på att ge det efter tio sekunder och känner mig högst osensuell när jag sitter där och knådar. Älskar att få massage, riktigt massage då, men då somnar jag. Kanske är felskapt eller nåt :p

Det låter ju jättefint ändå! Är väl lika mycket kärlek att fira att ni äntligen kan umgås utan att din partner har överhängande dåligt pluggsamvete! (Jag vet hur det är)

Själv fick jag en Power King i "present" av min sambo :D och nu ska vi bärsa med vår kompis. Känns som en helt perfekt fredag! Och alla stjärtans dag :D

Fast alltså jag ser ju inte sexig ut, men jag ledsnar på att ge massage, och sedan börjar man bara sladda i kurvorna (:p) och sedan är det inte massage utan sex helt plötsligt.

Jag somnar också när jag får massage, så det är du inte. :p

Jag fick blommor, producerade av min mamma och köpta i butik av min partner. :p Och ja, han visste att det var mammas blommor. :D Nu ska vi äta lite middag och sedan ev kolla på en zombiefilm eller något annat, lagom mysigt. :)

Det låter ju jättefint ändå! Är väl lika mycket kärlek att fira att ni äntligen kan umgås utan att din partner har överhängande dåligt pluggsamvete! (Jag vet hur det är)

Själv fick jag en Power King i "present" av min sambo :D och nu ska vi bärsa med vår kompis. Känns som en helt perfekt fredag! Och alla stjärtans dag :D
Ja, det är superfint! Känns nästan som vi är ännu mer nykära än vanligt nu när vi ääääntligen kan umgås :)

Haha låter som en sjukt fin fredag! :D

Fast alltså jag ser ju inte sexig ut, men jag ledsnar på att ge massage, och sedan börjar man bara sladda i kurvorna (:p) och sedan är det inte massage utan sex helt plötsligt.

Jag somnar också när jag får massage, så det är du inte. :p
Aha! Jag skippar den helt och hållet istället, orkar inte ens låtsas att jag ska ge en sexy massage :D

Vilken fin dag för er. :)
Ja, suverän! Blommor och zombiefilm låter alldeles grymt ypperligt också! :up:

Åh vad fint det låter! Och vad himla fint att ni äntligen får spendera tid ihop utan några tentor som stör!

mammas "Blommor"? Din mamma är säkert som hon i Weeds ;) :D

Själv ligger jag för övrigt på soffan iklädd morgonrock och filt och samlar energi för att åka ner till pizzerias. För att vara lite snäll idag köpte jag hem en påse chips och klistrade fast en påse dip på påsen med ett hjärta. Det verkade lagom avancerat :D

Sambon uppdaterade mig med att det var ungefär 135 hjärtan jag satt upp i hans arbetsrum, haha. Han blev jätteglad för allt iallafall. :)

Och jag fick först en jättegod smoothie med hallon och vit choklad, och sen en fin presentkorg med min favoritchoklad, några fina praliner, chokladbollar och ett kort. :love: Jag älskar choklad. :D Och jag älskar min sambo. ;) :love:

Ikväll ska vi gå och fika på något mysigt ställe också. :)

Och jag fyller dessutom år idag, så jag har blivit födelsedagsfirad också. Men det jag skrev innan sa han bestämt var för att det var alla hjärtans. :D

Senast ändrad:

Ja, superfint :) Och tack! :)

För att vara lite snäll idag köpte jag hem en påse chips och klistrade fast en påse dip på påsen med ett hjärta. Det verkade lagom avancerat :D
Haha! :rofl: Du och jag, Killa, vi verkar lika ambitiösa ;) :love:

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 471
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka