Alla hjärtans dag

Sv: Alla hjärtans dag

KL

Romantiken flödar, det blev inte ens film utan hans kompis kom över. Nu sitter de på våningen under och spelar call of duty och jag sitter i sängen och pluggar. tjoho. Kul skit.

Funderade på att göra morotskaka idag men orkade inte handla ingredienser, men det är väl tanken som räknas eller hur?

Ja, superfint :) Och tack! :)

Haha! :rofl: Du och jag, Killa, vi verkar lika ambitiösa ;) :love:

Haha, du har ju åtminstone sagt att ni ska äta mat som han väljer. Jag har sagt att jag inte orkar laga mat utan vill käka pizza, så sambon får välja mellan att äta rester, beställa pizza eller thai eftersom det är vad som erbjuds i byn! :D ;)

Och dessutom har du ju lagt ner massa tid på att fundera på vad du ska göra och det är tanken som räknas :) :love:

KL
Funderade på att göra morotskaka idag men orkade inte handla ingredienser, men det är väl tanken som räknas eller hur?

Det är klart att det är det!

kl
Här har vi ätit en massa picknickmat och öppnat presenter. Maken fick två påsar mjöl och jag fick två böcker till min samling :D Fantastisk fredag! Det här med alla hjärtans dag var ju skoj!

KL

Här är det också tanken som räknas. Sambon var till biblioteket och passade sedan på att åka förbi affären och köpte grillad kyckling och potatissallad - och en bukett tulpaner. Det var vårt firande. Nu sitter vi vid varsin dator. Dvs dagen och kvällen är som vanligt.

Här blev jag pysslig och lagade mat, pulled pork, och plättårta blev det. Dottern var med förtjust i efterrätten ön huvudrätten, och maken i huvudrätten. Efter det blev jag helst slut och gick och la mig medans dom byggde duplo :o

Inget presentbyte heller, men, han köpte mig faktiskt en ny dator i veckan. Av mig fick han ju middag, så det får anses som ett bra byte...

denna tanke gick till handling, sambo + vän åkte och handlade ingredienser, nu hör man "du, den har växt, ska det se ut såhär???" ifrån köket. Antar att kakan börjar närma sig färdig... :D

kl

Killen blev glad över mina ansträngningar och när jag ridit min ridlektion så satte vi oss och kollade på House of Cards säsong 2 som kommit ut på netflix:love:

KL
b89662.jpg

Den fick min snubbe, jag fick ett blombud med choklad till jobbet :p

Jag gav min kille en ros, en påse med diverse tillbehör samt energidrickor. Haha. :p
Sen blev det hamburgare, spel och tv serier också.

Uppskattat var det i alla fall, men för oss tillhör det en vanlig dag.

Men sen så blev jag kreativ och flätade matchande armband med swarovski kristaller. För att vara lite cheesy.

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 471
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka