Alla hjärtans dag

Sv: Alla hjärtans dag

Skulle jag så gärna göra, men jag tror du bor lite långt bort nu?
Nu känner jag att du ser problem snarare än lösningar.

Det tycker jag låter som en jättebra idé! Kanske tillsammans med en tjusig dryck (eller bara era favoriter)? Och kanske lite tända ljus och blommor eller whatever floats your boat.
Åh men ja! Jag kan vara superromantisk och faktiskt fixa i ordning med tända ljus och hela grejen.

Mitt problem är att jag är så lat så lat. Borde vara rik och kunna ha nån assistent som fixar sånt här åt mig.

Men ÅH vad jag är bra! Okej, idé; mat från restaurang of his choice och så har jag gjort en minipannkakstårta som står i kylen som vi har till efterrätt?

Hur länge håller sig en sån där rackarns pannkakstårta i kylen?

Det var från den tråden jag fick idén!

Ärligt talat så tror jag inte att vara en hot chica på alla hjärtans dag är min grej, det känns lite krystat och typiskt (sen är inte februari min bästa hot chica månad, tror att jag är en bättre hot chica under sensommarnätterna i augusti).
Sambon har redan pratat om att köpa hem tapas från Caliente, vilket låter som en fantastisk idé i mina öron :)

SPONTANT tänker jag att den borde klara sig bra i kylen under en dag då den får "gotta till sig"?

Ja, jag håller med dig. Jag är hellre hot chica när som helst annat än på Alla hjärtans, mest för att inte riskera att skratta ihjäl mig åt hur krystat det skulle kännas.

Åh tapas, fan vad fint! Alltså det är det jag vill ha, nåt lite enklare, inte så himla upphaussat (är det ett ord?) och krystat. Nåt litet och fint och speciellt men som känns som vi. Herregud, vi bestämde oss för att vi ska gifta oss medan vi spelade MarioKart. vi är inte riktigt typerna som gör nåt stort och fantastiskt romantiskt :D

Nu känner jag att du ser problem snarare än lösningar.

Åh förlåt. Sån är jag. Pessimisten.

Men ÅH vad jag är bra! Okej, idé; mat från restaurang of his choice och så har jag gjort en minipannkakstårta som står i kylen som vi har till efterrätt?

Hur länge håller sig en sån där rackarns pannkakstårta i kylen?

Det låter fint!

(den sista frågan ska nog inte jag svara på :p )

Ja, äter man inte såna dagen efter också? Jag borde ju kunna göra den vid sex typ, och så käkar vi vid nio eller så?

Öh, fira? Inte alls. Jag tror herrarnas 15 km går då, så jag ska titta på det.
(men jag hinner steka pannkakor till din sambo innan)

I normala fall brukar vi inte göra någon stor grej av det. I år är pojkvännen på andra sidan jorden(har varit iväg sedan oktober och jobbat) så jag förväntar(:angel:) mig blombud. Själv har jag specialdesignat ett kort med massa bilder på oss och lite snuttepluttiga kärlekscitat som jag ska skicka till honom. Jäkligt cheesy, men jag tror han blir glad! :)

Åh men det låter rart! Sånt tänker jag ibland att jag borde göra men sen känner jag att åh vilken ansträngning och så blir det ingenting av det. Hoppas du får dina blommor (;)) och att han blir glad för kortet :)

Du får gå upp lite skapligt isf. Herrarna kör 15 km klockan 11.
Sen spelar herrarna hockey 13.30. Och damerna kör skidskytte 14.50. Och så herrarnas superkombination förstås. Det är ett firande bättre än många andra :love:

Jag tycker din plan låter fin! Och en liten pannkakstårta är ju en superbra idé. Jag skulle inte räkna med att den håller sig mer än en dag med tanke på att grädde har en förmåga att bli tråkig.

Vi tänkte gå ut och äta på ett nytt ställe, mest för att vi har pratat en del om att gå dit men inte fått tiden att räcka till innan :)

Tack kära du! :) Och nä, mer än en dag skulle jag inte våga. Däremot vill jag göra den kanske tre fyra timmar i förväg och det bör väl gå? OM jag nu orkar göra nån ens, håller det fortfarande lite öppet :D

Vi tänkte gå ut och äta på ett nytt ställe, mest för att vi har pratat en del om att gå dit men inte fått tiden att räcka till innan :)
Åh vad trevligt! :) Vad är det för ställe?

Det borde absolut fungera! :) Bara pannkakorna får svalna lite så går det nog bra ;) Annars låter även lösgodis fantastiskt :)

Och du kanske kan göra något kort med regnbågar etc och ett smörigt citat (om han gillade kalendern alltså) :D

Det är typ en pub. Mycket öl och whisky, några enstaka maträtter och inte så romantiskt - känns som ett bra koncept :D Ev kostar vi på oss en taxi så även jag kan dricka något annat är cola :)

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 471
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka