R
RedQueen
Du behöver inte dricka för att få balans i tillvaron, det är ditt beroende som talar. Bra att du kommer på andra tankar och ser igenom det.Huvudvärken har släppt
Är lite nervös idag. Ganska mycket faktiskt. Partner ska på arbetsintervju. Tror jag är mer på spänd än vad han är den coolingen
Skulle vara så roligt om han fick jobbet för det skulle betyda att hon skulle vara närmare mig även på vardagarna. Vi får se.
Kände att jag skulle behöva dricka egentligen för att få lite balans i tillvaron men det går ju inte. Dricker alldeles för mycket kaffe istället men hellre det än något som innehåller alkohol!
Aa mötet igår gick bra men jag sa inte så mycket. Kändes som jag hade så mycket tankar och känslor i mig så jag visste inte vart jag skulle börja så därför blev det inte många ord sagda.
Känns som att många har det lite extra kämpigt just nu inte bara jag. Även de som varit nyktra länge.
För att få balans i tillvaron så behöver du komma underfund med varför du dricker, vad som triggar och hur du ska hantera det. Även om du inte säger mycket på mötena är det jättebra att du går, det ger dig mer verktyg än vad du tror. Kaoset lägger sig så småningom bara du kämpar på och är ihärdig.