Jag tycker ju växterna är lika roliga som djuren när det kommer till akvarium. Bucephalandra är riktiga favoriter. Kommer nog samla på mig många sorter efter hand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag upplevde inte några av mina som kinkiga med maten snarare väldigt matglada (hade väl 40 st som mest, köpt i olika omgångar/olika år/affärer). De äter bra, mina fick mest flingor men lite fryst också och skulle man få kinkiga så funkar frysta röda mygg för att få igång dem.Waow vilken bild! Då blir det ju verkligen regnbågseffekt! De är fantastiska. Så coola som genomskinliga och söta små spröt på näsanjag läste på lite och vissa verkar ju bara ta levandeföda. Det vågar jag inte ge mig på. Tänk om jag inte orkar kläcka varje dag mina husdjur sakta svälta ihjäl för att jag är för lat. Nej, usch och fy. Sen tror jag att mina tetror är lite för vilda för dem. Kanske hade passat bättre ihop med bara honungsgurami.
Jag köpte fisk idag! De hade så klart både glasmalar och clownkili som jag också är sugen på. Men jag höll mig till planen. Visa bifogad fil 162122
Jag tänker alltid på hur fina dina buce är när jag ser bilder på ditt kar! De ser verkligen ut att trivas. Fint med dekorativ räka också.Visa bifogad fil 162124
Den här heter red Scorpio tror jag. Den jag gillar mest av alla
Magisk!Visa bifogad fil 162125
De gula växer så det knakar. Var väl en tredjedel av en vuxen caridina när de kom och nu har de växt om.
Åh vad glad jag blir! Jag är orimligt stolt över min buce som tom blommar lite då och då. Men jag har ingen runt mig som är intresserad och jag kan skryta för.Jag tänker alltid på hur fina dina buce är när jag ser bilder på ditt kar! De ser verkligen ut att trivas. Fint med dekorativ räka också.
Magisk!![]()