Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som om du postade för tidigt Berätta mer! Visa bilder!Blev lite fynd idag
Åh, mitt hjärta. Vad rar han verkar vara.Nyfiken på min hand också
Visa bifogad fil 157717
Det är han Känns som att jag skulle kunna klappa honom t.o.m. (men jag tänker inte försöka). Han är vänligt nyfiken på allt. Eller ja, vänligt och vänligt.. Han försökte ta en vuxen räka och han försökte smaka en skräpsnäcka också Men, han verkar ha förstått att de inte är ätbara och bryr sig nu inte om dem. Neontetrorna han går med bryr han sig inte jättemycket om, men han är såklart snabbt framme om han ser att de hittar mat. Väldigt(!) matglad är han, och han simmar snabbt och lätt överallt. Idag körde han något race fram och tillbaka i hela akvariet, sådär så att jag nästan tyckte synd om honom som bara har 54L att simma runt i.Åh, mitt hjärta. Vad rar han verkar vara.
Vad kul, återkom gärna om du får reda på något mer som namn eller platsEn internetbekant till mig håller på och ska starta upp en zoobutik med fokus på just akvaristik. Om jag inte minns helt fel blir det någonstans just kring Gävletrakten. Borde öppna upp ganska snart