Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja någonstans 100-125L så får man betydligt mer att välja på när det gäller invånare Personligen avskyr jag plastlock och har glasskiva istället där det varit möjligt, men det är ju en smaksak. Borde gå att köpa lösa lock, men kanske inte original utan något "standardlock" som har rätt mått ändå.Sonen önskar sig ett större akvarium i julklapp. Vi har ett 57 l nu, jag tänker att 100 l är lagom?
Jag har hittat ett på blocket, dock med glasskiva istället för helt plastlock. Fördelar och nackdelar med detta? Går det att köpa till lösa plastlock om man vill begränsa ljuset uppåt?
Och får vi plats med en mal nu? Vilken sort rekommenderas?
(Vi har utökat med 4 svartvita Molly och skänkt bort 5 av Platy-ungarna samt att 1 dog, men det känns lite trångt i nuvarande. Jag har inte heller haft ihjäl neontetran med krokig rygg än, den verkar ju pigg, simmar lika fort som de andra och är konkurrenskraftig. Önskar att jag visste om den led eller ej )
En internetbekant till mig håller på och ska starta upp en zoobutik med fokus på just akvaristik. Om jag inte minns helt fel blir det någonstans just kring Gävletrakten. Borde öppna upp ganska snartSåg på facebook att Söders zoo i Gävle ska lägga ner.. Så nu är vi snart "utan" en relativt nära butik igen..
Så himla trist att detta verkar vara en hobby som är så svår att hålla på med norr om typ Stockholm.
Ja en vettig affärSåg på facebook att Söders zoo i Gävle ska lägga ner.. Så nu är vi snart "utan" en relativt nära butik igen..
Så himla trist att detta verkar vara en hobby som är så svår att hålla på med norr om typ Stockholm.